• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

افتتاح طرح‌های برق‌رسانی استان بوشهر با ۴۳۵ میلیارد تومان

  • 05 شهریور 1402 - 17:18
همزمان با هفته دولت طرح‌های برق‌رسانی استان بوشهر با ۴۳۵ میلیارد تومان افتتاح شد و عملیات اجرایی طرح‌های جدید برق‌رسانی با ۱۲۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری میلیارد تومان آغاز شد.


به گزارش افق جنوب، غلامرضا حشمتی با قدردانی از همکاری مشترکین برق در مدیریت مصرف اظهار داشت: خوشبختانه در تابستان امسال با وجود افزایش مصرف برق نسبت به سال گذشته ولی خاموشی در استان بوشهر ثبت نشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان اینکه در تابستان، به‌صورت میانگین شاهد افزایش ۱٫۵ درجه‌ای دمای هوا نسبت به دوره بلند مدت سال‌های گذشته بودیم تصریح کرد: استان بوشهر نسبت به سال گذشته از اوج مصرف برق عبور کرد و به ۲ هزار و ۳۰۰ مگاوات رسید.

وی با بیان اینکه میزان اوج مصرف برق نسبت به تابستان گذشته رشد ۵٫۷ درصدی داشته است گفت: همکاری مشترکین برق در مدیریت مصرف ستودنی است و در این راستا از ۴۵۵ هزار قبض صادره از ابتدای خرداد تاکنون بیش از ۳۰ درصد مشترکین خانگی، مصرف برق خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دادند.

حشمتی از پرداخت ۳۲ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی برق به مشترکین استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: مشترکین با کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصد مصرف برق می‌توانند از پاداش وزارت نیرو تا پایان شهریور بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به طرح‌های هفته دولت پرداخت و افزود: همزمان با هفته دولت طرح‌های برق‌رسانی استان بوشهر با ۴۳۵ میلیارد تومان در بخش‌‌های نیرورسانی، توسعه، بازسازی، بهینه‌سازی، احداث شبکه و تأسیسات افتتاح شد

حشمتی از آغاز عملیات اجرایی طرح‌های جدید برق‌رسانی با ۱۲۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در بوشهر، تنگستان، دشتستان، کنگان و عسلویه و راه‌اندازی و عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به آغاز نیروگاه خورشیدی در نقاط روستایی و عشایری گفت: پروژه نیروگاه‌های تجدیدناپذیر در بخش‌های طرح حمایتی ۵ کیلوواتی و نیروگاه‌های انشعابی مجموعا با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر هوشمندسازی و کنترل‌پذیری مشترکین با ۵۸ میلیارد تومان اعتبار را از دیگر پروژه‌های هفته دولت دانست و افزود: در مجموع هفته دولت امسال ۲۲ پروژه برق‌رسانی ۶۴۱٫۸ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و یا عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=126461
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.