• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024

مراسم بزرگداشت و سوگ رئیس جمهور وهمراهانش در برازجان

  • 01 خرداد 1403 - 13:20
مراسم بزرگداشت و سوگ رئیس جمهور ایران و همراهانش در مصلای نماز جمعه برازجان برگزار شد.


به گزارش افق جنوب – سبحان باباعلی: مراسم عزاداری شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و همراهانش با حضور مسئولان و مردم شریف در مصلای نماز جمعه برازجان برگزار شد.

فرماندار شهرستان دشتستان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان او، بیان کرد: این رئیس جمهور همیشه به فکر مردم بود، درهای اقتصاد ایران را گشود، بر چالش کرونا فائق آمد، وضعیت پتروشیمی و میعانات نفتی و گازیسه برابر شد و شبانه روز دوندگی کرد و با محرومان بود، خودش را بالاتر نمی دید، می توانست پشت میزبنشیند و کشور را اداره کند اما او مرد میدان بود و نتوانست بدون حضور در میدان کار های کشور را انجام دهد و وارد میدان شد.
نگذاشت که اقتصاد در چهارچوب اقتصاد گرفتار شود، گفت اقتصاد را مدیریت می کنیم و دوره دوم خود برایش مهم نبود و فکر مردم بود.
فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: این انقلاب انسان های بزرگی راتربیت کرد و آن ها در این مسیر بزرگ کرد از باهنر گرفته تا رئیس جمهورمان تا انقلاب ترقی کند و درختی تناور شود.
امام جمعه شهر برازجان اظهار کرد: تاکید رهبری براین بود که رئسی خستگی ناپذیر است و واقعیت همین بود او هیچوقت در دفتر خود نمی نشست بلکه همیشه از این شهر به آن شهر می رفت و خادم مردم و اهل بیت بود و او محبوب محبوب دل ها شد که روز میلاد امام رضا(ع)به شهادت رسید؛ او به همه مردم عالم تعلق داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=132731

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.