• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی یک‌هزار و ۱۵۹ پروژه در استان بوشهر

  • 30 مرداد 1402 - 19:05
دبیر ستاد هفته دولت استان بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی یک‌هزار و ۱۵۹ پروژه عمرانی و اقتصادی با ۲۵۰ هزار و ۴۸۶ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.


به گزارش افق جنوب، سعید حیدری با تبریک هفته دولت به طرح‌های تدوین شده ویژه این هفته پرداخت و اظهار داشت: در هفته دولت ۸۳ پروژه اقتصادی با اعتبار ۲۵۰ هزار و ۴۸۶ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی یک‌ هزار و ۷۶ پروژه عمرانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: ارزش این طرح‌ها ۱۹ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان است.

دبیر ستاد هفته دولت استان بوشهر مجموع پروژه‌های عمرانی و اقتصادی هفته دولت که افتتاح و اجرایی می‌شود را یک‌هزار و ۱۵۹ پروژه با سرمایه‌گذاری ۲۶۹ هزار و ۹۲۶ میلیارد تومان دانست و گفت: در این راستا ۹۱۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۵۵ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

حیدری با بیان اینکه ۲۴۹ پروژه عمرانی در هفته دولت عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود افزود: این طرح‌ها با ۱۴ هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اجرا می‌شود.

وی بیشترین طرح افتتاحیه از نظر تعداد را در دشتستان با ۲۲۳ پروژه افتتاح و ۵۵ طرح اجرایی دانست و بیان کرد: از نظر ارزشی بیشترین سرمایه‌گذاری در طرح‌های هفته دولت در عسلویه است که ۲۴۰ هزار و ۵۹۷ میلیارد تومان است.

دبیر ستاد هفته دولت استان بوشهر با بیان اینکه این طرح‌ها با حضور استاندار افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود تصریح کرد: در این ‌هفته ضمن برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت در مصلا جمعه بوشهر جشنواره شهید رجایی، تجلیل از کارمندان نمونه، برنامه روایت دختران ایرانی و یادواره شهدای دولت در ۵ شهریور ماه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=126116
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.