• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

امام جمعه بوشهر: قرارگاه عفاف و حجاب در استان بوشهر راه‌اندازی شود

  • 30 فروردین 1401 - 17:45
امام جمعه بوشهر باتاکید بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در همه سطوح جامعه گفت: راه‌اندازی قرارگاه عفاف و حجاب در استانو شهرستان‌ها ضروری است چرا این قرارگاه در همه استان‌ها زیر نظر وزارت کشور تشکیل می‌شود.


به گزارش افق جنوب، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نخستین جلسه اعضاى ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، فرهنگ دینی را نیاز جامعه دانست اظهار داشت: فرهنگ دینی زمینه پیشرفت همه امور جامعه و مصون ماندن از مشکلات اجتماعی و فرهنگی فراهم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تهاجم فرهنگی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: تهاجم نرم فرهنگی که در همه ادوار تاریخی وجود داشته با این هدف طراحی می‌شود که بتواند به شخصیت انسان لطمه وارد کند و در مسیر مورد نظر هدایت شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه فرهنگ دینی اساس و شخصیت انسان را شکل می‌دهد افزود: نهاد‌های مختلفی می‌توانند در این حوزه عمل کنند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه دینی و فرهنگی قدمت دیرینه دارد گفت: شناسایی آسیب‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ دینی و انقلابی به عنوان اولویت جامعه باید مورد توجه قرار گرفته شود.

صفایی بوشهری باتأکید بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در همه سطوح جامعه گفت: راه‌اندازی قرارگاه عفاف و حجاب در استان ضروری است چرا این قرارگاه در همه استان‌ها و شهرستان‌ها برای ساماندهی فرهنگ عمومی جامعه در حوزه عفاف و حجاب زیر نظر وزارت کشور تشکیل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه قرارگاه حجاب و عفاف به دنبال اجرا قانون به منظور داشتن جامعه‌ای سالم و قانونمند است خاطر نشان کرد: مجموعه‌های دولتی، انتظامی و فرهنگی با این قرارگاه همکاری کنند.

دستاوردهای نظام اسلامی باید در جامعه تبیین و انعکاس داده شود

احمد محمدی‌زاده ارائه دستاوردهای انقلاب را در قالب مصاحبه ، سخنرانی، مستند و دیگر امور ضروری دانست و بیان کرد: باید با یادآوری و بازگو شدن خدمات و فعالیت‌های نظام و مقایسه آن با قبل انقلاب مردم در جریان فعالیت‌ها و خدمات قرار بگیرند.

وی توجه به مشکلات فرهنگ عمومی جامعه را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: عفاف و حجاب یکی از زیرساخت‌های فرهنگ عمومی است که باید ضمن آسیب‌شناسی و ارائه راهکارهای لازم در حل مشکلات، ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه ترویج شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمنان در ناامید کردن مردم برنامه‌ریزی کرده است گفت: بیش از ۹۰ درصد برنامه فضاهای مجازی در راستای ناامید کردن مردم است./ تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=104257

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.