• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

امام جمعه بوشهر: مجتمع‌های دریایی و بازارچه‌های بزرگ تجاری در استان بوشهر ایجاد شود

  • 23 اسفند 1400 - 16:40
امام جمعه بوشهر گفت: کارخانه‌های بزرگ مانند صنایع تبدیلی خرما و مجتمع‌های بزرگ، مثل تولید دارو و محصولات دریایی و ایجاد بازارچه‌های بزرگ تجاری در سواحل استان بوشهر برای رفع محرومیت‌ها ایجاد شود.


به گزارش افق جنوب، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با امام جمعه، فرمانده و فرماندار تنگستان با بیان اینکه این شهرستان در عرصه‌های مختلف دارای سابقه درخشان و ممتاز است اظهار داشت: شهرستان تنگستان خیلی محرومیت دیده و از جمله مناطقی است که متناسب با انقلاب پیشرفت نکرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه باید زیرساخت‌ها در تنگستان توسعه یابد تصریح کرد: به ویژه خط ساحلی تنگستان که مشکلات بسیار زیادی دارد باید رفع مشکلات آن مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه بوشهر نرخ بیکاری در تنگستان را مورد اشاره قرار داد و افزود: شهرستان تنگستان نسبت به جمعیت، بیشترین افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و بالاترین نرخ بیکاری استان را دارد و این درحالی است که این شهرستان قطب کشاورزی استان در حوزه نخیلات و بیش از ۱۰۰ کیلومتر مرز دریایی با خلیج فارس دارد.

وی ایجاد مجتمع بزرگ دریایی مانند تولید داروهای دریایی در ساحل تنگستان را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: باید با ایجاد کارخانه‌های بزرگ مانند صنایع تبدیلی خرما و مجتمع‌های بزرگ، مثل تولید دارو و محصولات دریایی و ایجاد بازارچه‌های بزرگ تجاری در سواحل استان بوشهر از جمله تنگستان، این محرومیت‌ها از بین برود.

بیشتر بخوانید
داستان بازارچه‌ای در شیراز که وعده ساماندهی آن ۱۰ ساله شد/ افتتاح بازار پروتئین در سال ۱۴۰۱

بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی در سمنان راه‌اندازی می‌شود

وزیر کشور در مرز میرجاوه: برای راه‌اندازی بازارچه‌های مرزی جدید آماده هستیم

صفایی بوشهری تصریح کرد: مثلث فرمانداری، سپاه و امام جمعه در تنگستان باید با یک برنامه‌ریزی و سپس کار جهادی در زمینه رفع محرومیت از این شهرستان تلاشی مضاعف داشته باشند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه دشمن در پی فاصله‌اندازی در بین مسئولین است، افزود: وحدت و همدلی بین مسئولین لازمه توسعه و پیشرفت است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: استان بوشهر یکی از قوی‌ترین استان‌ها در عرصه اعتبارات است اما فقط نیازمند برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح است./ تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=101043

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.