• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

بهره برداری از چندین پروژه بزرگ در دولت شهید رئیسی در شهر عالیشهر/ تخصیص۳۴ هکتار زمین خالص مسکونی به طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت/ ۱۹۵میلیارد اعتبار برای برخی از پروژه های عمرانی عالیشهر

  • 13 تیر 1403 - 17:16
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهرگفت: در سه سال دولت شهید رئیسی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر پروژه های بسیاری را به بهره برداری رساند.


به گزارش افق جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر؛ جهانبخش تل اشکی در نشست با مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در خصوص طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهر جدید عالیشهر اظهارکرد: در سه سال دولت شهید رئیسی شرکت عمران عالیشهر پروژه های بسیاری را پس از تکمیل به بهره برداری رسانده که اجرای طرح های آماده سازی در سایت های طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت نمونه ای از آنهاست و تاکنون سهمیه ابلاغی به این طرح ۶ هزار واحد بوده که میزان زمین تخصیص یافته به آن نیز۳۴ هکتار خالص است.

وی افزود: تعداد یک هزار و۸۱۵ واحد اجرا شده به سازندگان جهت اجرا واگذار شده که معادل۱۱/۳ هکتار زمین است و میزان میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه ۲۵درصد است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر درخصوص علت عدم پیشرفت فیزیکی این پروژه عنوان کرد: علت تاخیر در پیشرفت این پروژه اصلاح برخی از ضوابط ساخت و ساز جهت ارزان سازی واقتصادی کردن پروژه در راستای کمک به متقاضیان است و دلیل دیگر نیز عدم وصول به موقع آورده متقاضیان است.
این مقام مسؤول در خصوص تکمیل و بهره برداری از پروژه های روبنایی و عمومی این شرکت در سال جاری، افزود: تکمیل و بهره برداری مدرسه عفاف و مدرسه ایثار، افتتاح بیمارستان محلی ۱۶ تختی سلیمانی، احداث و بهره برداری زمین چمن مصنوعی ۲۱هکتاری چاه مبارک، سالن ورزشی چند منظوره فاز ۴ که اکنون نیز فعال است را در این سال داشته ایم.

تل اشکی ادامه داد: تکمیل و افتتاح پارک های تابان و بهاران، تکمیل و اتمام فاز۱ آرامستان، اتمام مسیر سلامت برای تردد دوچرخه و پیاده نیز از این قبیل پروژه ها بوده است.
وی افزود: اجرای سنگ فرش و آسفالت معابر به متراژ ۶ونیم هکتاربا اعتبار۳۱میلیارد تومان اتمام و درحال بهره برداری است.
وی بیان داشت: جهت تکمیل پروژه های روبنایی شروع شده از دولت دوازدهم و اعلام شده در بالا طی سه سال دولت سیزدهم مبلغ ۱۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است که مبلغ هزینه شده برای پروژه های فوق تا سال ۱۴۰۰ ۳۵ میلیارد تومان بوده است.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در خصوص خدمات زیر بنایی نیزاظهارداشت: اجرای آماده سازی معابر نهضت ملی و طرح جوانی جمعیت و سایت های کمیته امداد و بهزیستی فاز۶ به متراز۲۸هکتار، آماده سازی نهضت ملی مسکن فاز۳و۴ انجام شده است.
وی افزود: در خصوص پروژه های آب و برق در سه سال دولت شهید رئیسی افزود: شبکه توزیع آب به طول یک هزار و ۴۰۰متر تحویل اداره آبفا شد و شبکه توزیع برق نیز به طول۶هزار متر تحویل شبکه برق شده است.
جهانبخش تل اشکی در پایان اضافه کرد: طی سه سال دولت سیزدهم جهت اجرای سنگ فرش ، آسفالت، اجرای طرح های آماده سازی اراضی، اجرای شبکه های آب و برق سرجمع ۱۹۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=133109

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.