• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

بَزک “تجرد و کم‌فرزندی” توسط سلبرتی‌های بی‌مایه داخلی!

  • 12 بهمن 1399 - 10:43
در برخی از کشورها شاهد این هستیم که سلبریتی‌های ورزشی و هنری پیشگام تشویق مردم به ازدواج و فرزندآوری‌اند، اما به اصطلاح سلبریتی‌های داخلی و تلویزیون ما در عمل تجرد، تک‌فرزندی، قبح‌زدایی از سقط جنین و تحقیر فرزندآوری را ترویج می‌دهند.


به گزارش افق جنوب، در سال ۱۳۹۳ سیاست‌های کلی جمعیت به عنوان اسناد بالادستی ابلاغ شده‌اند اما متاسفانه مشاهده می‌کنیم که هنوز صدا و سیما در تبلیغات خود، خانواده‌ها را به‌صورت تک‌فرزند نمایش می‌دهد و هنوز فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها تک‌فرزندی و دوفرزندی را به‌تصویر می‌کشند!

در برخی از کشورها شاهدیم که سلبریتی‌های ورزشی و هنری به تشویق مردم به فرزندآوری می‌پردازند، می‌بینیم ورزشکاران و هنرپیشه‌های خارجی برعکس کشور ما دارای ۳ تا ۶ فرزند و حتی بیشتر هستند و مرتب در برنامه‌های تلویزیونی و فضای رسانه‌ای، جمع خانوادگی آنها به نمایش گذاشته می‌شود.

سلبریتی‌های خارجی آشکار و پنهان، فرزندآوری را ترویج و تشویق می‌کنند اما در مقابل با وجود وضعیت وخیم جمعیتی کشورمان و بحرانی که از این ناحیه کشور را تهدید می‌کند، سلبریتی‌های داخلی و تلویزیون ما در عمل، تجرد، طلاق تک‌فرزندی، قبح‌زدایی از سقط جنین و تحقیر فرزندآوری را ترویج می‌‌کنند!/ تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=21871

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.