• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

جشنواره “مهرواره با نور” ویژه بانوان فعال مسجدی در استان بوشهر آغاز به‌کار کرد

  • 15 آبان 1401 - 17:25
دبیر جشنواره "مهرواره با نور" بوشهر از آغاز به‌کار این جشنواره ویژه بانوان فعال مسجدی استان خبر داد و گفت: تاکنون ۵۸۶ بانوی فعال مسجدی برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش افق جنوب، مائده پیامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به آغاز به‌کار جشنواره “مهرواره با نور” در استان بوشهر، اظهار داشت: این جشنواره با هدف تعالی، تحکیم و تقویت بنیاد خانواده ویژه بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

وی هدف دیگر برگزاری این جشنواره را رفع مشکلات خانوادگی محلات دانست و بیان کرد یکی از وظایف مسجد، حل مسئله‌های محله است و از مهم‌ترین مسائل هر محله در حوزه خانواده است.

دبیر جشنواره “مهرواره با نور” بوشهر ادامه داد: بانوان مهمترین کنشگران حوزه خانواده محسوب می‌شوند و مشارکت بانوان در حوزه خانواده بسیار مهم است.
پیامی اضافه کرد: این جشنواره با هدف حل مسائل حوزه خانواده و با محوریت بانوان فعال مسجدی در دو بخش حل مسائل محله و روایت خاطرات و تجارب برگزار شده است.

دبیر جشنواره “مهرواره با نور” استان بوشهر با اشاره به تمدید مهلت این جشنواره تا ۹ آذر ۱۴۰۱ اضافه کرد: تاکنون در استان بوشهر ۵۸۶ بانوی فعال مسجدی در این جشنواره شرکت و ثبت‌نام کرده‌اند

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=115488

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.