• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

حادثه تروریستی در شاه‌چراغ (ع) شیراز بدون پاسخ نمی‌ماند

  • 24 مرداد 1402 - 18:59
استاندار بوشهر گفت: حادثه تروریستی در شاه‌چراغ (ع) شیراز بدون پاسخ نمی‌ماند.


به گزارش افق جنوب، احمد محمدی‌زاده بعد از در آئین تجلیل از آزادگان سیاسی قبل از انقلاب در استان بوشهر اظهار داشت: آزادگان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش و مسئولیت بسیار مهمی را داشتند و برای مبارزه با طاغوت از جان خود گذشتند.

وی با اشاره به اینکه آزادگان سیاسی با تحمل رنج و مشقت در زندان‌های مخوف ستم‌شاهی نقش بسزایی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی داشته‌اند افزود: رشادت‌ها و ایثارگری‌های زندانیان سیاسی قبل از انقلاب از یاد نمی‌رود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: خدمات زندانیان سیاسی قبل از انقلاب هیچ گاه از حافظه تاریخ انقلاب اسلامی محو و فراموش نمی‌شود و باید خاطرات دوران سراسر ظلم و ستم شاهنشاهی به نسل‌های جوان کنونی جامعه ارائه شود.

وی افزود: باطل از بین رفت و جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد، روزبه‌روز قوی قدرتمندتر می‌شود و دشمنان در اهداف خود ناکام شده‌اند و هر عمل خیر در نظام اسلامی که منجر به قدرت اسلام در جهان می‌شود ایثارگران، خانواده رزمندگان و آزادگان شریک و دخیل و ذی‌نفع هستند.

لزوم بیان دستاوردهای انقلاب

محمدی‌زاده با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از آنها را پیاده‌روی اربعین حسینی دانست و تصریح کرد: اگر نظام اسلامی ایران محقق نمی‌شد، رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس نبودند و مدافعان حرم و شهید قاسم سلیمانی از عتبات عالیات دفاع نمی‌کردند، عراق همچنان در اختیار رژیم بعث عراق بود و ورود به عراق امکان‌پذیر نبود.

وی با اشاره به حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی با حضور میلیون‌ها انسان از سراسر عالم، یکی از دستاوردهای نظام اسلامی ایران است و آن اتفاقات بزرگ معنوی رقم می‌خورد، پایه‌گذاری این انقلاب شما بودید و تا قیام قیامت در تمام خوبی‌های آن شریک و ذی‌نفع هستید.

استاندار بوشهر با تأکید بر بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان جامعه افزود: ادامه راه امام راحل و شهدای گرانقدر باید ترویج شود.

محمدی‌زاده با محکوم کردن حادثه تروریستی در شاه‌چراغ (ع) شیراز، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از هر موقعیتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند و این اعمال نشان از ذلت و فلاکت دشمنان است.

وی با بیان اینکه این حرکت تروریستی بدون پاسخ نمی‌ماند، تصریح کرد: عاملان و دست‌اندرکاران این جنایت تروریستی بسزای اعمالشان خواهند رسید.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=125959
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.