• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

حمید انصاری رییس بهزیستی شهرستان دشتستان: جانباز عزیز کربلایی محمد احمدزاده نه تنها در دوران جنگ در جبهه حضور داشت بلکه هم اکنون هم در سنگر بهزیستی به مردم خدمت می نماید

  • 06 مهر 1399 - 23:58
رییس بهزیستی دشتستان و مسئول واحد فرهنگی بهزیستی استان با کربلایی محمد احمدزاده در هفته دفاع مقدس دیدار نمودند.

به گزارش افق جنوب به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان دشتستان، رییس بهزیستی شهرستان دشتستان و مسئول واحد فرهنگی بهزیستی استان بوشهر بمناسبت هفته دفاع مقدس با جانباز کربلایی محمد احمدزاده دیدار نمودند.
در این دیدار حمید انصاری رییس بهزیستی شهرستان دشتستان ضمن ابلاغ سلام و درود مدیرکل بهزیستی استان از رشادتها و جانفشانیهای محمد احمد زاده تقدیر و تشکر نمود وی اظهار داشت: اگر روحیه ایثار و از خود گذشتگی شما عزیزان نبود، امروز شاهد آرامش و امینت آحاد جامعه نبودیم. رییس بهزیستی دشتستان افزود:اگر امروز درخت تناور انقلاب اسلامی پا برجا است و امنیت و آرامش در این مملکت حکمفراماست حاصل فداکاری شما و امثال شماست و مجاهدت شما بود که دشمن نتوانست حتی یک وجب از ایران عزیز را از این ملک جدا کند. و امروز وظیفه ما مسؤولین و خدمت گزاران مردم، خدمت بی منت و با تمام وجود به مردم خصوصا محرومین می باشد.
رییس بهزیستی شهرستان دشتستان در ادامه افزود: جانباز عزیز کربلایی محمد احمدزاده نه تنها در دوران جنگ در جبهه حضور داشت بلکه هم اکنون هم در سنگر بهزیستی به مردم خدمت می نماید. محمد احمدزاده از جانبازان دفاع مقدس ضمن تقدیر از مدیرکل بهزیستی استان و حضور مسؤولین حاضر از خاطرات دوران مقدس بیاناتی را ارائه نمود. در پایان رییس بهزیستی شهرستان ضمن آرزوی سلامتی برای این جانباز سرفراز، لوح سپاس مدیر کل بهزیستی استان را به وی اهدا نمود.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=12853

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.