• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

دفتر تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو افتتاح شد

  • 17 شهریور 1400 - 15:21
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نگاه تقریب اسلامی در دانشگاه های آزاد کشور مورد توجه قرار گرفته است.


به گزارش افق جنوب، محمد مهدی طهرانچی امروز ۱۷ شهریور در آیین افتتاحیه دفتر تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی ماکو با اشاره به اینکه مودت عنصر ارتباط اجتماعی است، افزود: نگاه تقریب اسلامی در دانشگاه های آزاد کشور مورد توجه قرار گرفته است و در این خصوص نقش دانشگاه صرفا آموزشی نیست و دو رکن اساسی علم و فرهنگ در دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مودت را به عنوان جوهره ارتباط انسان ها عنوان کرد و افزود: در دنیا نماد های مختلفی جایگزین مودت شده اند تا این موجب وحدت بشود ولی در جامعه اسلامی یکپارچگی توحیدی وجود دارد که دوستی را مستحکم و وحدت اسلامی را قدرتمند می کند.

طهرانچی با اشاره به اینکه دین اسلام منت خدا است برای بشریت و باید مسلمانان بر ترویج و گسترش آن اهتمام جدی نشان دهند، افزود: ورود دانشگاه آزاد بر موضوع مودت و وحدت بین مسلمین با هدف موثر بودن برای مردم در پی اشرافیت کامل به محیط اطراف پیگیری می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه دانشگاه منشا تربیت تقریبی باید باشد، افزود: اگر به این موضوع روی نیاوریم فضای حاکم رسالت و هویت ما را زودوده و از بین خواهد برد./ ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=73848

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.