• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

دومین جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان+تصاویر

  • 01 خرداد 1402 - 5:41
دومین جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان برگزار گردید.


به گزارش افق جنوب؛ دومین جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان در فرمانداری دشتستان برگزار شد.
احمد بنافی فرماندار دشتستان اظهار کرد: شورای اداری هرماه یک بار بطور متوسط برگزار میشود و انتظار ما این است که دوستان متناسب با ماموریت های ذاتی و برنامه ریزی هایی که انجام می دهند بر روی این برنامه‌هایی که ابلاغیه از سوی دولت است اقدامات لازم را انجام بدهد.
این منزله این است که مصوبات نباید روی زمین و کاغذ باقی بماند و باید حتما اجرا بشود.
ضمانت اجرای آن هم دبیرخانه‌ی هر شورایی است بطور مثال شورای اداری شهرستان دشتستان دبیرخانه‌ای دارد که متولی پیگیری مصوبات است.
لازم است این مصوبات رو با دقت و ظرافت و احترام و جدیت برای عملیاتی کردن به جلو ببریم.
برای اینکه ما بتوانیم در این ماه موفق ظاهر بشویم حتما همه ادارات شهرستان مراسم سالروز ارتحال حضرت امام را در اداره خودشان برگزار کنند.
همچنین در خصوص برگزاری برنامه‌های ۳ خردادماه نیاز است که همه دستگاه های اجرایی به اندازه توان و ظرفیت خودشان به سپاه حضرت جوادالائمه شهرستان دشتستان کمک کنند که این برنامه در شأن و منزلت جایگاه حماسه بزرگ برگزار بشود.
وی افزود: در خصوص حجاب و عفاف ما می‌بایست به اجرای آن همت بورزیم و از برنامه‌های عملیاتی که دشمن داشته است که نگذارد اسلام به معنای واقعی در حوزه های مختلف در کشور ما پیاده‌سازی شود، جلوگیری کنیم و در حوزه فرهنگ، دشمن عفاف و حجاب و منزلت زن و دختران ما را نشانه گرفته است. در شهرستان دشتستان قرارگاه عفاف با رویکرد عمدتاً ایجابی همت گذاشته تا این امر مهم که یک فریضه الهی است به معنای واقعی پیاده‌سازی شود. لازم است اقدامات بیشتری در این خصوص صورت بگیرد ، اللخصوص دستگاه‌های اجرایی ، بانک ها ، موسسات، مجموعه‌های بهداشتی و درمانی برابر قانون و دستورالعمل های ابلاغیه تکلیف شده به همه آنها از خدمت دهی به افرادی که در این حوزه کشف حجاب می‌کنند با جدیت پرهیز کنند.
بنافی اذعان داشت: وارد دوران پیک مصرف برق میشویم که متاسفانه در دوره های گذشته به دلیل کم کاری ها و عدم توجه به نیاز کنونی کشور، ما ۱۷ هزار مگاوات برق کم داریم.
برای اینکه بتوانیم مدیریت مصرف برق داشته باشیم همگان در راس دستگاه های اجرایی ، فرمانداری ها، بخشداری‌ها ، شهرداری‌ها ، دهیاری ها باید برابر دستورالعمل ابلاغیه که بزودی در اختیار همه قرار میگیرد عمل بکنند که از مصرف بی رویه برق جلو گیری کنند و اداره برق شهرستان و برق نواحی روی مصرف برق نظارت داشته و دائما هم به فرمانداری گزارش بدهند. دوران مصرف آب روزانه شهرستان را داریم بررسی میکنیم تا این لحظه با توجه به دریافت گزارشات که از طریق داده های الکترونیکی صورت می‌گیرد وضعیت شهرستان دشتستان وضعیت بدی نیست اما مطلوب هم نیست‌. حتما دهیاران محترم ، بخشداران محترم در تعامل با آبفا نسبت به مدیریت مصرف آب برای کاهش مصرف در دوران پیک تابستان اقدامات لازم را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=122124

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.