• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

سپاه در رفع مشکلات جامعه نقش‌آفرینی می‌کند

  • 10 اردیبهشت 1402 - 19:30
امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش سپاه در عرصه‌های مختلف و رسیدگی به بحران‌ها گفت: سپاه در رفع مشکلات جامعه نقش‌آفرینی می‌کند.


به گزارش افق جنوب، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشستی به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی با حضور جمعی از مسئولین معاونت‌های سپاه استان بوشهر ضمن گرامیداشت شهادت شهید مرتضی مطهری و فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی با اشاره به بخشی از عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران در کنار تامین امنیت مردم، برای امت اسلامی نیز در زمینه‌های متعددی همچون تولیدات نرم‌افزار و سخت‌افزارهای نظامی فرهنگی، سیاسی، توسعه و پیشرفت، امنیت و اقتصاد عملکرد های بسیار خوبی را به عمل آورده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به حضور سپاه در رسیدگی به بحران‌ها و مشکلات اشاره کرد و افزود: این نهاد مقدس در تمام رخدادها و رسیدگی به بحران‌ها همچون سیل، زلزله، مشکلات فرهنگی و سیاسی و محرومیت با عملکردی جهادی برای رفع این مشکلات وارد میدان می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک نعمت عظما در جهان اسلام دانست و تصریح کرد: سپاه پاسداران با ‌عملکرد خود نه تنها جغرافیای ملی را فعال مقلوب خود کرده بلکه در جهان اسلام نیز به عنوان یک نعمت عظما شناخته و تقویت آن مهم و تضعیف آن حرام محسوب می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر نیز در این نشست ضمن گرامیداشت شهادت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی این سپاه گفت: بخشی از برنامه‌های مهم هفته عقیدتی سیاسی اجرای برنامه‌های معرفتی در حوزه عقیدتی و آثار آن در خانواده‌ها است.

حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی افزود: برگزاری دوره‌های توانمندسازی مربیان عقیدتی سیاسی در قم و مشهد، میز مشاوره دینی، تشکیل جلسات اخلاق برای خانواده‌ها، دوره‌های تقویت عالی برای بسیجیان بخشی از برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان بوشهر است.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=121273
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.