• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

فرمانده پایگاه بوشهر: نیرو‌های مسلح برای دفاع از دستاوردهای انقلاب از جان خود دریغ نمی‌کنند

  • 06 آذر 1400 - 17:01
فرمانده پایگاه دریایی بوشهر گفت: امروز با وجود توطئه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا شاهد امنیت پایدار در ایران اسلامی هستیم و نیرو‌های مسلح برای حفظ این امنیت از جان خود دریغ نمی‌کنند.


به گزارش افق جنوب، امیر دریادار دوم احسان نصیری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز نیروی دریایی با تجلیل از حماسه‌آفرینی در عملیات ۷ آذر این روز را یادآور افتخارات نیروی دریایی ارتش دانست و اظهار داشت: تاریخ ایران سرشار از دلاوری‌های مردان و زنانی است که سرنوشت این کشور را ساختند و عملیات مروارید نیروی دریایی ارتش یادآور چنین دلاورمردی‌هایی است.

وی امنیت پایدار در ایران اسلامی را نشانه اقتدار و هوشیاری نیروهای مسلح دانست و بیان کرد: با وجود توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان به سرکردگی آمریکای جنایتکار و متحدانش، امنیت پایدار در ایران اسلامی با هوشیاری و اتحاد نیرو‌های مقتدر مسلح‌ و همکاری همه جانبه مردم با حضور در صحنه‌های مختلف محقق شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با بیان اینکه نیروهای مسلح برای دفاع از میهن و انقلاب اسلامی با اراده‌های پولادین حتی از جان و مال خود دریغ نمی‌کنند افزود: امنیت پایدار در ایران اسلامی حاصل درایت فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری، اداره پولادین نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران، نیروی مقاومت بسیج و ارتش است و در این راستا نیروی دریایی ارتش آمادگی بالایی برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد.

نصیری حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در آبراهه‌های بین‌المللی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: نیروی دریایی ارتش حوزه‌های فراوانی را تجربه کرده و «ما می‌توانیم» را نشان داده و برای حمایت از اقتصاد دریایی کشور همواره آماده و در میدان است.

در این آیین از شماری از نظامیان، کارکنان و نیرو‌های وظیفه نمونه پایگاه دریایی بوشهر تجلیل شد.

عملیات مروارید در ۶ و ۷ آذر سال ۱۳۵۹ در برابر رژیم متجاوز بعث عراق در پایانه‌های نفتی البکر و الامیه اجرا و منجر به سرنگونی نیروی دریایی دشمن و ۷ آذر با فرمان امام خمینی (ره) در پی این موفقیت روز نیروی دریایی ارتش نامگذاری شد./ تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=88223

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.