• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

قاتل فراری در کمتر از ۷ ساعت در دشتستان دستگیر شد

  • 29 آبان 1401 - 17:34
فرمانده انتظامی دشتستان از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۷ ساعت در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل به همراه ۳ متهم دیگر مرتبط با پرونده تحویل مراجع قضائی دشتستان شدند.


به گزارش افق جنوب، سرهنگ فرهاد آراوند در گفت‌وگو با خبرنگاران در برازجان با اشاره به اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی دشتستان اظهار داشت: تخلفات در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و کشف می‌شود.

رئیس پلیس دشتستان از امنیت پایدار این شهرستان خبر داد و بیان کرد: مشارکت مردم و تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی سبب برقراری امنیت پایدار در دشتستان شده است.

وی برقراری نظم و امنیت در جامعه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد پلیس همواره تلاش می‌کند برای نهادینه کردن نظم و امنیت در جامعه از ظرفیت‌های عظیم مشارکت عمومی استفاده کند تا بتواند مأموریت‌های خود را در جامعه به نحو مطلوب و شایسته ارائه کند.

فرمانده انتظامی دشتستان با اشاره به وقوع قتل در یکی از محله‌های برازجان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری و قتل جوان ۱۹ ساله در یکی از محله‌های شهر برازجان، مأموران انتظامی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی دشتستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی نفر از ضاربین را در سطح شهر برازجان شناسایی و دستگیر کردند تصریح کرد: ۳ نفر متهم دستگیر شده بر قتل جوان ۱۹ ساله اعتراف کردند و مأموران قاتل فراری که در درگیری متقابل زخمی شده بود را در یکی از مراکز درمانی شهر برازجان شناسایی و دستگیر کردند.

آراوند اضافه کرد: در مجموع قاتل فراری در کمتر از ۷ ساعت پس از ارتکاب قتل در شهر برازجان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با بیان اینکه متهم علت و انگیزه قتل را اختلافات قبلی اعلام کرد افزود: قاتل همراه دیگر افراد مرتبط با پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=115730

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.