• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

لزوم رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی در شهرهای همجوار با استان هرمزگان

  • 17 خرداد 1400 - 16:00
با توجه به وضعیت قرمز کرونا در استان های همجوار و ضرورت کنترل موارد مشکوک به کوویس19 رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از مراکز جامع سلامت نودژ و بجگان از توابع شهرستان منوجان بازدید کرد.


به گزارش افق جنوب، دکتر”اصغر مکارم” امروز ۱۷ خردادماه از پایگاه ۱۱۵ نودژ، مراکز خدمات جامع سلامت نودژ و بجگان و پروژه در حال احداث تسهیلات زایمانی شهر نودژ بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید ضمن تاکید بر لزوم تشدید کنترل و نظارت جدی بر موارد مشکوک کرونا با توجه به همجواری با استان های دارای وضعیت قرمز کرونا گفت: با توجه به حساسیت منطقه منوجان باید جلسات مشترک با کارشناسان بهداشتی شهرهای همجوار استان هرمزگان برگزار شود.

مکارم رصد جدی وضعیت افراد مشکوک و مبتلا به بیماری های واگیر در راستای کنترل و پیشگیری این بیماری ها را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: انجام واکسیناسیون به موقع از اهمیت بالایی در حفظ سلامت مردم برخوردار است.

وی با تاکید بر این مطلب که مناطقی مانند نودژ با توجه به ترددهای بالای این منطقه با شهرهای استان همجوار حساسیت بیشتری در شناسایی به موقع بیماران کرونا دارد و افزود: می طلبد بهورزان مراقبت ویژه ای بر خانواده افرادی که تردد روزانه به استان همجوار دارند، داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی را در شهرهای همجوار با استان دارای وضعیت قرمز ضروری عنوان کرد و گفت: باید در زمینه تبعات تردد به شهرهای قرمز کرونایی در بین مردم منطقه حساسیت ایجاد شود تا رعایت دستورالعمل های بهداشتی تداوم داشته باشد و در صورت مشاهده علائم بیماری هر چه سریع تر به پزشک مراجعه کنند./ ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=51131

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.