• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

محموله کالای قاچاق به ارزش ۱.۶ میلیارد تومان در استان بوشهر کشف شد

  • 02 آذر 1401 - 17:19
فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف ۲ دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق به ارزش ۱.۶ میلیارد تومان در محورهای مواصلاتی استان بوشهر خبر داد.


به گزارش افق جنوب، سردار حیدر سوسنی ، از امنیت پایدار در استان خبر داد و اظهار داشت: مشارکت مردم در همه ابعاد گوناگون در تثبیت امنیت قابل تحسین و قدردانی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از اشراف اطلاعاتی بر محورهای مختلف استان خبر داد و بیان کرد: برخورد قاطع با هر گونه تخلف مورد توجه ویژه نیروی انتظامی قرار دارد و از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

رئیس پلیس استان بوشهر از شناسایی محموله قاچاق کالا در محورهای مواصلاتی خبر داد و تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان کنگان در اجرا طرح مبارزه با کالای قاچاق و بر اساس اطلاعات واصله از جابه‌جایی یک محموله قاچاق به صورت کلان با خبر شد که موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با رصد و کنترل محور مواصلاتی به سمت استان‌های همجوار با همکاری مأموران پلیس شهرستان عسلویه ۲ دستگاه کامیون یاد شده، مورد شناسایی قرار گرفت و در یک عملیات منسجم هر ۲ خودرو توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.

سوسنی از کشف انواع لوازم خانگی، مواد غذایی، صوتی و دیگر کالاها خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از وسایل نقلیه توقیف شده ۲۱ هزار مورد لوازم جانبی موبایل، انواع لوازم خانگی، مواد غذایی و دیگر تجهیزات قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان اینکه ارزش کالای مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۱٫۶ میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: در این راستا ۲ متهم دستگیر که به مرجع قضایی معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=115798

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.