• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

مراسم تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید آبپخش+تصاویر اختصاصی

  • 15 فروردین 1401 - 19:21
مراسم تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید آبپخش برگزار شد.

افق جنوب-فاطمه روحانی نژاد: به گزارش افق جنوب، مراسم تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید آبپخش با حضور اعضای شورای اداری بخش آبپخش، شورای پنجم و ششم، کارمندان شهرداری، رئیس دادگاه، امام جمعه آبپخش، فرمانده نیروی انتظامی بخش آبپخش، افشین خجسته پور شهردار جدید و جعفر مهرآوران شهردار قدیم برگزار گردید. همچنین عرب زاده اولین شهردار آبپخش و تعدادی از شهرداران پیشین نیز در این جلسه حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خداداد رضایی امام جمعه آبپخش ضمن تبریک و تهنیت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: جلسه تحت عنوان تکریم عزیزیست که در دورانی از عمرش توفیق خدمت گذاری به مردم را داشته است و همچنین معرفی برادر عزیزی که قرار است سکان شهرداری و امورات شهری ما را به دست بگیرد. من ابتدا تقدیر و تشکر می کنم از زحمات جناب مهرآوران که این زحمات را متحمل شدند و ممنونیم از تلاش واحدهای مختلف شهرداری که ایشان را همراهی کردند و ایشان توانست در یک دوران سخت اقتصادی و بودجه‌ای که ما پشت سر گذاشتیم اوضاع را سر و سامان بدهد و ما به اینجا برسیم. همچنین خدمت برادر عزیزم جناب خجسته پور تبریک عرض می کنم و امیدوارم با همکاری و همراهی مجموعه شورای اسلامی و شهرداری ایشان بتوانند در دوران تصدی این مسئولیت روزبه‌روز توفیقات بیشتری داشته باشند.

وی افزود: هر کسی که وارد این شهر می شود وقتی می‌خواهد قضاوت و تصدیق نسبت به رشد و تعالی این شهر کند، اولین مقوله ای که چشم او را میگیرد ظاهر این شهر است که چگونه است، اگر راجع به این مقوله توانست نقش نفسش را راضی کند و چهره این شهر از توانایی این مجموعه حکایت کنند اولین قدم برای اثبات رشد و تعالی این شهر را برداشته ایم. امیدوارم در زمان تصدی جناب خجسته پور با همراهی شهرداری و شورا ما شاهد تحول در این شهر باشیم چون خودتان شاهد هستید علی‌رغم خدماتی که توسط شهرداران و شوراهای قبل صورت گرفته که من همینجا از زحماتشان تشکر می کنم اما جای کار خیلی فراوان است. ما محله هایی داریم که وقتی وارد این محل می شوید نمی توانید تصدیق کنید آنجا قسمتی از یک شهر است. ما خیلی از روستاهایمان الهی شکر رشد خوبی داشتند اما هنوز محله‌های داریم با مشکلات فراوان که در این جلسات شفاف‌سازی پای درد و دل مردم نشسته ایم. شما خودتان بوده‌اید که چقدر مشکلات در محله های مختلف وجود دارد و این یعنی باید تلاش مضاعف صورت گیرد. توقع نداریم در طول یک سال با وجود محدودیت ها معجزه شود اما خیلی بیشتر می شود برای مردم کار کرد. از عزیزان شورا خواهش دارم و همچنین مردم توقع دارند در کنار شهردار برای رشد شهر قدم های بلندی را بردارید. اختلاف سلیقه قطعا وجود دارد و در اختلاف سلایق رشد وجود دارد ولی خدایی نکرده نباید اختلاف مبنایی باشد و ان‌شاالله شورا و شهردار در کنار هم باشد که ما شاهد تعالی این شهر باشیم.

در ادامه حمزه امینی نژاد بخشدار آبپخش با اشاره به نکاتی درباره برنامه های عملکردی شهردار گفت: ضمن تشکر از زحمات جناب مهرآوران شهردار پیشین و عرض تبریک به جناب خجسته پور شهردار جدید باید چند نکته را سرلوحه کار قرار دهید که حتماً حضور فعال و میدانی بین مردم داشته باشید، شفاف‌سازی را فراموش نکنید و هر کاری که انجام می دهید در راستای تسهیل زندگی مردم باشد.

غلامرضا وفایی رئیس شورای اسلامی آبپخش ضمن تشکر از شوراها و شهرداران سنوات گذشته گفت: باید این فرصت استثنایی خدمتگزاری به مردم را قدر بدانیم. انتظارات و ظرفیت‌های زیادی در شهر ما است و قطعاً شهرداری و ما اعضای شورا تمام تلاش خود را میکنیم که با همفکری شما شاهد یک خروجی خوب باشیم. یک مورد که لازم است به آن اشاره کنم شفافیت است که به غیر از موضوعات خاص ما در همه موارد باید شفافیت داشته باشیم، به خصوص در مسائل مالی، چون ما یک شهرداری و شورای پاکیزه می‌خواهیم و تا آنجا که میسر است تقسیم بودجه را به نحو احسنت انجام میدهیم که در تمامی زمینه ها بطور یکنواخت پیشروی کنیم.

بهزاد بویری نایب رئیس شورای اسلامی آبپخش بیان کرد: همواره این اصل ثابت است که هر آمدنی رفتنی دارد و چقدر خوب است که جوری فعالیت داشته باشید که وقت رفتن خیالتان راحت باشد. مهندس مهرآوران در دوران تصدی شهرداری آبپخش همواره با مردم تعاملی بینظیر و ارتباط خوبی نیز با کارمندان شهرداری داشتند و همچنین مهندس خجسته پور با پیشینه و سوابقی که در شهرداری دارد قطعاً عملکرد خوبی خواهد داشت و ما آرزوی موفقیت برای ایشان داریم و ما اعضای شورای اسلامی شهر کاملاً کنار شهردار می ایستیم.

اعظم صمصامی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی آبپخش اظهار داشت: من به اعضای شورا، مردم، پرسنل شهرداری و جناب خجسته پور تبریک عرض می کنم و برای ایشان آرزوی توفیق دارم و از مهندس مهرآوران کمال تشکر را دارم. انشاالله با این دولت انقلابی در روزنه ی امیدی که در دل مردم ایجاد شده بتوانیم سهیم باشیم. بر اساس تجاربی که در این سالها داشتم شهردار می بایست چند مورد را رعایت کند؛ شهردار نباید به پشت سرش نگاه کند که در گذشته از جانب شورا یا دیگر دستگاه های اجرایی چه حواشی علیه اش بوده است و همیشه رو به جلو حرکت کند و در چهارچوب قانون با همکاری شورای اسلامی شهر، اهداف را پیش ببرد؛ شهردار باید قاطع، عدالت محور باشد و نظم و انظباط منابع انسانی را به نحو احسنت رعایت کند و از همه مهمتر باید مردم دار باشد، چون تا زمانی که مردم را سرلوحه کارتان قرار دهید قطعا موفق خواهید شد. در آخر از شهردار محترم درخواست دارم از حاشیه ها به دور باشید و تلاش کنید پروژه های نو برای مردم انجام دهید. این مردم به نمایندگان خودشان که ما باشیم اعتماد کردند که مطالباتشان را به انجام برسانند و اولویت با پروژه های ارزشمند است.

اسفندیار عباسی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر آبپخش با آرزوی سلامتی برای جعفر مهرآوران و موفقیت برای افشین خجسته پور اذعان داشت: امید داریم با همکاری شورای اسلامی و شهرداری بتوانیم همراه مردم باشیم و خوشحالم که بار دیگر سکان شهرداری به دست یکی از جوانان آب‌پخشی افتاد و با تشکر از زحمات شهردار پیشین، آرزوی موفقیت برای شهردار جدید داریم.

جعفر مهرآوران شهردار سابق آبپخش ضمن تشکر از شورای پنجم و ششم در دوران تصدی خود گفت: دو سال از فعالیت ما با تمام خاطرات خوب و بد گذشت که خاطرات تلخ، خاطرات دوران کرونا و محدودیت ها بود و خاطرات شیرین ما همراهی شورا و مجموعه شهرداری در پیشبرد اهداف بود که شامل آسفالت معابر و خیابانها، پیاده رو سازی و… میباشد. همچنین از همه همکاران در شهرداری تشکر میکنم و می خواهم که همکاری لازم را با شهردار جدید داشته باشند که به دور از حواشی برای پیشبرد اهداف قدم بردارید. مهندس خجسته پور از بدنه شهرداری است که با مشکلات شهر و شهرداری آشنایی کامل دارند و من از خداوند متعال موفقیت و توفیق را برای شهردار جدید خواستارم.

افشین خجسته پور شهردار جدید آبپخش ضمن تشکر و قدردانی از اعضای شورای شهر بیان کرد: تشکر می کنم که بنده را مورد لطف و محبت خود قرار دادید امیدوارم در راستای پیشبرد اهداف توسعه شهر که مهمترین کار است بتوانم نهایت سعی و تلاشم را کنم که تمام اهداف محقق شود و با همدلی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی مسیر توسعه شهر را هموار کنیم.

لازم به ذکر است افشین خجسته پور که از بومیان آبپخش میباشد، سابقه بیست ساله بعنوان پرسنل شهرداری سعداباد، معاون عمرانی شهرداری های سعدآباد و خارک و همچنین سرپرست شهرداری سعدآباد را در کارنامه دارد و پیش از آن جعفر مهرآوران از ۳ خرداد ۹۹ تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ به عنوان شهردار و از ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ به عنوان سرپرست شهرداری آبپخش منصوب گردیده است.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=102723

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.