• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

نشست رسانه ای مدیران حوزه سلامت شهرستان دشتستان با اصحاب رسانه+تصاویر اختصاصی

  • 21 مرداد 1402 - 15:23
نشست رسانه ای مدیران حوزه سلامت شهرستان دشتستان با اصحاب رسانه برگزار گردید.

به گزارش افق جنوب؛ ماریا خویش دوست در نشست با اصحاب رسانه که در محل فرمانداری دشتستان برگزار شده بود، اظهار داشت: پانسیون پزشکان نظرآقا و پایگاه اورژانس جاده ای بوشکان در هفته دولت کلنگ زنی می شوند، در سال ۱۴۰۱ پانسیون بخش بوشکان، خانه بهداشت محمدجمالی، مرکز درمان ناباروری رویان و خانه بهداشت عطیبه به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد: در مراکزی که بدون مجوز اقدام به درمان کرده ۱۵ اخطاریه دادگاه و ۱۰ مورد پلمب داشته ایم، ۱۱۸۹۴ مورد مکمل یاری برای کودکان ۲ تا ۶ سال داشته ایم، در بیماری های فشارخون و دیابت ۲۵۴۳۴ مورد دارای مراقب داریم، ۱۷۱۸ مورد صدور مجوز ازدواج را داشته ایم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان اذعان داشت: ۳۳۴۴ اتباع خارجی را غربالگری کردیم، در بحث سلامت روان و فرزند آوری ۵۵۶۰ نفر از والدین آموزش دیدند، ۳۱ هزار نوجوان مراقبت پزشکی دریافت کرده ایم.
خویش دوست تصریح کرد: ۴۱ اردوی جهادی را در روستاهای دشتستان به ثبت رساندیم، جذب ۴۳ پزشک عمومی و دندانپزشک را در سال گذشته داشته ایم، ۲۸۹ کیلوگرم محصولات آرایشی و بهداشتی معدوم شدند، ۷۵۹۸ سفیر سلامت را جذب و آموزش دادیم، ۵ مورد اعزام بالگرد در زمینه اورژانس را داشته و ۹ هزار اعزام آمبولانس را به ثبت رساندیم.
وی ادامه داد: ۱۲۸ نیرو سال گذشته در شبکه بهداشت جذب شدند، در شرایط کرونایی دشتستان، اطلاع رسانی بسیار خوبی انجام شد، امید است در پیشگیری از بیماری ها هر کدام نقش خود را به خوبی ایفا کنیم، همه زیر ساخت آماده شده اما قطعی نشده است، برنامه پزشک خانواده روستایی با حداقل هزینه و نزدیک به رایگان در حال اجرا در روستاها بوده است، به زودی با افزایش پایگاه ها در محلات شهر برازجان نیز شاهد اجرای آن خواهیم بود./دشتستان بزرگ

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=125826

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.