• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

پروژه‌های بزرگ بندری در استان‌های ساحلی افتتاح می‌شود

  • 24 تیر 1400 - 9:25
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: این هفته ۱۶ پروژه بندری بزرگ در استان‌های مختلف ساحلی به‌دستور رئیس جمهور به ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.


به گزارش افق جنوب، محمد راستاد در بوشهر با اشاره به افتتاح پروژه‌های بزرگ بندری در استان‌های مختلف ساحلی کشور اظهار داشت: ۱۶ پروژه فردا پنجشنبه با دستور رئیس جمهور در استان‌های بوشهر، خوزستان، مازندران و هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ۳۵۰۰ میلیارد تومان را میزان سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها دانست و تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌های بندری ۷۶۰ فرصت شغلی مستقیم فراهم می‌شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور، طرح توسعه پایانه کانتینری بندر شهید رجایی را مهمترین پروژه دانست و بیان کرد: این پروژه دارای اسکله ۴۰۰ متری و محوطه ۳۱ هکتار پسکرانه است و در این راستا ۳ اسکله نفتی در بندر شهید رجایی به بهره‌برداری می‌رسد.

راستاد از افزوده شدن ۲ فروند کشتی به ناوگان لایروبی سواحل خبر داد و خاطر نشان کرد: ۲ فروند کشتی لایروب مکنده مخزن‌دار به ناوگان سازمان بنادر افزوده می‌شود که در حوزه جنوب غرب و جنوب شرق کشور مستقر می‌شود که ۸۴ میلیون یورو صرف این پروژه شده است.

وی افزوده شدن انبارهای چند منظوره با مشارکت خصوصی خبر داد و گفت: افتتاح پروژه‌های سازمان بنادر و دریانوردی گامی به جلو در راستای توسعه و تجهیز حوزه دریایی و بندری کشور تلقی می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=61236

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.