• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

کاهش ۵۴ درصدی ترددها اردبیل در یک هفته اخیر

  • 02 شهریور 1400 - 14:59
فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: در حال حاضر با کاهش سفرها به مقصد استان اردبیل، جاده‌های این استان خلوت شده است.


به گزارش افق جنوب، صفوی دوم شهریور ماه در جلسه قرارگاه زیستی کرونا در اردبیل اظهار کرد: با اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت تردد در روزهای اخیر شاهد کاهش تردد در محورهای مواصلاتی استان هستیم که پلیس راه همچنان مراقبت‌ها را در این زمینه انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: از ۲۴ مردادماه اعمال ممنوعیت سفر در جاده‌های استان اردبیل نیز با همکاری مأموران پلیس راه انجام شده و با حضور همکاران نه تنها از تردد خودروها در جاده‌های استان جلوگیری شده بلکه در ورودی‌های استان از هرگونه خروج خودروها از محدوده استان به سایر مناطق نیز جلوگیری شده است.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: با اعلام ستاد کرونا این ممنوعیت تا پنجم شهریورماه ادامه خواهد داشت و به غیر از موارد اضطراری در تردد پزشکان و برخی از گروه‌های خدمات‌رسان، ما اجازه کوچکترین تردد را در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی به مسافران و میهمانان ندادیم چرا که اکثر شهرهای استان رنگ قرمز کرونایی دارند و امکان شیوع بیماری وجود دارد.

صفوی با انتقاد از برخی بی‌انصافی‌ها در انتشار مطالب غیرواقع در فضای مجازی افزود: مأموران پلیس راه کوچکترین سهل‌انگاری را در تردد خودروهای غیربومی و ورود مسافران انجام ندادند و با همکاری همه دستگاه‌ها سعی بر این بوده تا کاهش ترددها تا ۵۴ درصد در جاده‌های استان در یک هفته اخیر اتفاق بیفتد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: امیدواریم همه مسافران، گردشگران و خود شهروندان این قوانین و مقررات را مراعات کرده و از سفرهای غیرضرور در این ایام کرونایی خودداری کنند.

صفوی اضافه کرد: چنانچه خودروهایی نیز در داخل شهر با پلاک غیربومی مشاهده می‌شود عمدتا در هفته‌های گذشته به استان سفر کردند که در صورت مشاهده تردد آنها در جاده‌ها و یا داخل شهر با اعمال جریمه یک میلیون تومانی روبه‌رو می‌شوند.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم با مراقبت‌ها و اعمال محدودیت‌های انجام شده، بخشی از دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بابت شیوع کرونا کاسته شود./ ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=70690

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.