• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

کرونا، ورزش خراسان شمالی را دوباره به تعطیلی کشاند

  • 16 آبان 1400 - 19:39
دبیر کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی خراسان شمالی از تعطیلی مجدد سالن‌های ورزشی استان خبر داد.


به گزارش افق جنوب، هادی جودی در خصوص تعطیلی سالن‌های ورزشی استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرهای گرمه و جاجرم قرمز شدند و شهرهای اسفراین، شیروان و بجنورد نیز نارنجی هستند مجدداً شاهد تعطیلی و لغو فعالیت تمام اماکن ورزشی و سالن‌ها هستیم.

وی با اشاره به سهل انگاری برخی از مردم در سطح شهر نسبت به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: با توجه به قرمز و نارنجی شدن برخی از شهرستان‌های استان از امروز ۱۶ آبان ماه تمام سالن‌های سرپوشیده تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

وی ادامه داد: برخی از اماکن ورزشی که در فضای باز فعالیت دارند مانند رشته‌های ورزشی سوارکاری، تیروکمان، دو میدانی، دوچرخه سواری، موتور سواری، تنیس خاکی، کوهنوردی و… می‌توانند همچنان به فعالیت خود ادامه دهند.

جودی با توجه به محدودیت شهرهای نارنجی گفت: فعالیت در تمام این شهرها و در رشته‌های ورزشی برخوردی همانند جودو، کاراته، تکواندو، کشتی و… ممنوع است.

جودی بیان کرد: برگزاری هرگونه مسابقات، تجمعات و گردهمایی‌ها ممنوع است و تمام رنگ‌بندی‌ها برای برگزاری این نوع از همایش‌ها منوط به اخذ مجوز از کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان و ستاد مبارزه با کرونا هر شهرستان است.

دبیر کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی در پایان با بیان اینکه سلامتی ورزشکاران مهمترین مسئله است، تاکید کرد: امیدواریم تمامی مدیران، اماکن و باشگاه‌های ورزشی از این قانون تبعیت کرده و در حفظ سلامتی هموطنان تلاش کنند تا هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود./ ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=85303

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.