• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

کشف ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق

  • 17 آبان 1401 - 17:53
رئیس پلیس استان بوشهر از کشف ۲۰ میلیارد ریال کالا قاچاق از خودروها در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در این راستا ۶۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.


به گزارش افق جنوب، سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر، اظهار داشت: همکاری همه جانبه مردم با مأموریت‌های نیروی انتظامی استان ستودنی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر حمل کالاهای خارجی به‌صورت عمد فاقد مجوز و اسناد قانونی و گمرکی را قاچاق دانست و بیان کرد: برخورد با قاچاق کالا بدون اغماض در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس استان بوشهر از توقیف ۷ دستگاه خودرو تندرو و شوتی در محورهای مواصلاتی دیلم خبر داد و خاطرنشان کرد: در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و حمایت از کالای داخلی مأموران انتظامی شهرستان دیلم در محورهای خاکی به طرف استان‌های مرکزی و غرب کشور به تعدادی خودروی شوتی مظنون دستور ایست صادر و در نهایت ۷ دستگاه خودروی سواری شوتی متوقف شد.

سوسنی محموله‌های این خودروها را قطعات کامپیوتر، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، لوازم جانبی موبایل و لوازم آشپزخانه دانست و گفت: ارزش کالای مکشوفه قاچاق یاد شده برابر نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به دستگیری ۷ متهم به کشف قاچاق گازوئیل اشاره قرار کرد و افزود: مأموران پلیس شهرستان دشتی هنگام گشت‌زنی و کنترل محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه کامیون مشکوک شدند و آنان را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سوسنی ادامه داد: مأموران در بازرسی از این ۲ دستگاه خودرو ۶۶ هزار لیتر گازوئیل بدون مجوز قانونی کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در این راستا ۲ نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش سوخت کشف شده ۱۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=115546

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.