• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

کمک ۵ میلیاردی مردم چهارمحال و بختیاری به زلزله‌زدگان کوهرنگ

  • 16 آبان 1400 - 19:31
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه برای زلزله‌زدگان کوهرنگ، گفت: اهدای بیش از پنج میلیارد تومان انواع وسایل گرمایشی و بسته‌های معیشتی از کمک‌های مردم استان به زلزله‌زدگان این شهرستان است.


به گزارش افق جنوب، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی سپاه قمر بنی هاشم (ع)، هوشنگ فولادی با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه با هدف کمک به زلزله‌زدگان کوهرنگ، اظهار کرد: این رزمایش با حضور فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان، فرمانداران شهرستان‌های ده‌گانه استان و فرماندهان نواحی شهرستانی سپاه در چلگرد برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) از جمع‌آوری و توزیع بیش از پنج میلیارد تومان کمک مومنانه به زلزله‌زدگان کوهرنگ خبر داد و افزود: این کمک‌ها طی کاروانی به قرارگاه جهادی شهرستان کوهرنگ تحویل داده شد.

فولادی اظهار کرد: پتو، مواد غذایی، مواد بهداشتی و وسایل گرمایشی در قالب این کمک‌های مومنانه در میان زلزله‌زدگان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد سه جانبه میان زلزله‌زدگان، سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) و بنیاد مسکن برای بازسازی خانه‌های تخریب شده، تصریح کرد: در حاشیه این رزمایش یک باب منزل مسکونی نیز توسط فرمانده سپاه استان و فرماندار کوهرنگ کلنگ زنی شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) بر آمادگی کامل گروه‌های جهادی استان برای بازسازی مناطق زلزله زده کوهرنگ تاکید و خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی استان از ساعات اولیه روز حادثه، در کنار زلزله‌زدگان بودند و خدمت‌رسانی به آن‌ها ادامه دارد./ ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=85297

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.