• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

۴ کشته در تصادف ۲ خودروی سواری در دشتستان

  • 07 آبان 1401 - 17:13
رئیس پلیس شهرستان دشتستان با اشاره به برخورد ۲ دستگاه سواری پراید و پژوپارس در محور مواصلاتی سعدآباد گفت: در این تصادف ۴ نفر کشته شدند و ۲ نفر هم مصدوم شدند.


به گزارش افق جنوب، سرهنگ فرهاد آراوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دشتستان با اشاره به تصادف در محور جاده‌ای بخش سعدآباد اظهار داشت: برابر اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر تصادف صبح امروز در جاده سعدآباد حوالی روستای سرقنات، بلافاصله مأموران انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی دشتستان از کشته شدن ۴ نفر در این تصادف خبر داد و بیان کرد: در بررسی صحنه مشاهده شد که راننده خودروی پراید و ۳ نفر از سرنشینان پژوپارس به‌علت شدت جراحات فوت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه راننده و یک نفر از سرنشینان پژوپارس مجروح و به مرکز درمانی منتقل شدند تصریح کرد طبق نظر کارشناسان پلیس راه، علت تصادف تجاوز به چپ از سوی راننده خودروی پراید بوده است.

تصادف زنجیره‌ای در جاده کوهمره سرخی؛ ۷ نفر کشته و مصدوم شدند
تصادف در جاده یاسوج – اصفهان ۵ کشته و ۱۲ زخمی به‌جا گذاشت
مرد جوان در تصادف جاده خاوران جان خود را از دست داد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از رانندگان خواست حتماً به توصیه‌های پلیس توجه کنند از عجله و شتاب در رانندگی خودداری و با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند تا شاهد وقوع این‌گونه حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=115424

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.