• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

استاندار بوشهر: به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور استان زمین واگذار می‌شود

  • 26 آذر 1401 - 17:40
استاندار بوشهر از واگذاری زمین به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور استان خبر داد و گفت: تسطیح و زیرسازی اراضی تا پایان سال انجام و عملیات واگذاری آغاز می‌شود.


به گزارش افق جنوب، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست با نخبگان و جوانان خلاق و فناور استان با اشاره به تاثیرگذاری مجموعه‌های دانش‌بنیان در اقتصاد و اشتغال‌زایی، اظهار داشت: در هر حوزه‌ای که شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مشارکت کرده‌اند به نتایج ارزشمندی رسیده‌ایم و شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی با استفاده از خلاقیت این مجموعه‌ها هستیم.

استاندار بوشهر اهمیت پرورش آبزیان را مورد اشاره اقرار داد و تصریح کرد: در حوزه پرورش آبزیان، استفاده از شیوه‌های دانش‌بنیان و فناور موجبات افزایش چند برابری تولید و همچنین ایجاد اشتغال پایدار شده است.

وی با بیان اینکه تجاری‌سازی ایده‌های خلاقانه و تولید ثروت از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های استان در سال جاری است خواستار مهندسی معکوس پروژه‌های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان شد و ابراز کرد: حمایت لازم را از جوانان خلاق و فناور و کارآفرین انجام می‌دهیم.

استاندار بوشهر حمایت ویژه از شرکت‌های دانش‌بنیان را یک ضرورت دانست و بیان کرد: ورود جوانان فناور به حوزه تولید و صنعت با همکاری پارک علم و فناوری، مدیریت استان و شرکت‌های دانش‌بنیان، تسهیل می‌شود و برنامه‌ریزی لازم را در این راستا انجام شده است.

محمدی‌زاده از واگذاری زمین به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در استان بوشهر خبر داد و افزود: تسطیح و زیرسازی اراضی تا پایان سال انجام و عملیات واگذاری آغاز می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=116340

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.