• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران: ‎نقش و جایگاه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت بسیار تعیین کننده است

  • 02 اردیبهشت 1403 - 13:10
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: توسعه پایدار و امنیت مکمل یکدیگر بوده و هر کدام زمینه ساز دیگری تلقی می شوند و امنیت را می توان شرط لازم برای توسعه پایدار دانست.


به گزارش افق جنوب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی توسعه پایدار را  زمینه ساز گسترش، تقویت و ارتقای امنیت عنوان کرد.

وی در نشستی که به مناسبت دوم اردیبهشت ماه،  سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرماندهان ناوتیپ ذوالفقار و سپاه ثارالله خارگ تشکیل شده بود اظهار داشت: امنیت پایداری که در کشور اسلامی ما وجود دارد به راحتی به دست نیامده و این مهم با تلاش همه نیروهای مسلح ایجاد شده است.

غریبی با بیان این که صادرات نفت ایران با امنیت کامل صورت می گیرد، ابراز داشت: با حضور نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیج سرافراز با شتاب بالا در حال انجام فعالیت ها به ویژه صادرات نفت هستیم.

 وی به عملیات تنبیهی سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود: غرور ایرانی فرزندان سپاه در عملیات پیروزمندانه و اقدام تنبیهی رژیم غاصب صهیونیستی باعث وحدت بین مردم ایران شد؛ اگر چه دشمنان در حال کوچک نشان دادن این اقدام  مهم هستند.

غریبی با بیان این که در شرکت پایانه های نفتی ایران، قدردان این عملیات قاطع و غرورآفرین هستیم، دستاورد بزرگ در عملیات وعده صادق را گامی بلند برای عملیات نهایی دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی از جغرافیای جهان اسلام دانست.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=132378

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.