• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024

افتتاح بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در آبدان

  • 19 بهمن 1398 - 11:27
به مناسبت دهه مبارک فجر بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها شعبه آبدان با حضور مسئولان افتتاح گردید.

به گزارش افق جنوب؛ حجت الاسلام محمود کارگر در آیین افتتاح شعبه خیریه آبشار عاطفه ها شهر آبدان اظهار داشت: ما باید با استفاده درست از باورهای دینی، مردم را در مسیر کمک به خیریه ها تشویق کنیم.
امام جمعه آبدان خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ کمک به نیازمندان در جامعه جریان پیدا کند بدون شک جامعه هیچ فقیری نخواهد داشت و این امر نیز با تقویت باورهای دینی شدنی است.
مدیر امور شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها دراستان بوشهر نیز گفت: بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها به مرکزیت مشهد مقدس درسال ۱۳۸۰ تاسیس گردیده است و الحمداالله تاکنون به عنوان بزرگترین مرکز خیریه با ۵۷۰ شعبه و ۱۲شعبه دراستان بوشهر فعالیت مینماید.
عباس گرامی تصریح کرد: هدف اصلی خیریه آبشار عاطفه ها رفع چهره محرومیت از روستاها و شهرهای کشور است و در این بین کمک های خیرین راه گشای بسیاری از مشکلات است.

رضا محمدی مدیر شعبه خیریه آبشار عاطفه ها آبدان، ضمن تقدیر و تشکر از عنایت مسئول امور شعب استان در خصوص راه اندازی شعبه آبدان یادآور شد: انتظار داریم خیران بزرگوار در این مسیر ما را همراهی کنند.
وی به برنامه های این شعبه پرداخت و افزود: حمایت های درمانی، تحصیلی، آموزشی، فرهنگی، معیشتی، اعزام به سفرهای زیارتی، تسهیلات ازدواج و جهیزیه برای نوعروسان به صورت کمک های نقدی و غیر نقدی در آینده خبر داد.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=7954

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.