• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

امام جمعه بوشهر: سازمان قضایی نیروهای مسلح ضامن سلامت این مجموعه است

  • 19 شهریور 1402 - 18:35
امام جمعه بوشهر فعالیت سازمان قضایی نیروهای مسلح را ضامن سلامت مجموعه دانست و گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح در کاهش جرایم و تخلفات عملکرد مطلوبی داشته است.


به گزارش افق جنوب، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر جایگاه این مجموعه را مهم دانست و اظهار داشت: خدمات و فعالیت سازمان قضایی نیروهای مسلح راهبردی، استراتژیک و مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، نیروهای مسلح کشور را مایه امنیت، اقتدار و توان‌افزایی در عرصه ملی و فرا ملی دانست و افزود: کشورهای دارای نیروهای مسلح توانمند در حوزه صف، ستاد، تجهیزات و فناوری نوین و منابع انسانی قوی از امنیت پایدار و اقتدار در داخل، منطقه و در سطح بین‌المللی برخوردار است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، اقتدار نیروهای مسلح را یکی از ابعاد محاسبات قدرت یک کشور دانست و خاطرنشان کرد: اگر یک کشور از نیروی مسلح قوی برخوردار نباشد سیاست‌های آن در ابعاد گوناگون سیاسی، اقتصادی و دیگر حوزه‌ها دچار مشکل و بحران امنیت می‌شود.

امام جمعه بوشهر، پیشگیری از ارتکاب جرم در سازمان قضایی نیروهای مسلح را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح ضامن سلامت نیروهای مسلح است و فعالیت این مجموعه کار بزرگ و مهم محسوب می‌شود.

وی عملکرد سازمان قضایی نیروهای مسلح در کاهش جرایم و تخلفات را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: آموزش قوانین در این عرصه نقش مهم و به‌سزایی دارد.

صفایی بوشهری، با تأکید بر شناسایی جرایم در مناطق مختلف گفت: جرایم در هر منطقه با نقاط دیگر متفاوت است که شناسایی و راهکارهای پیشگیری از جرایم یک ضرورت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، یکی از ویژگی‌های استان را همجواری با مرز دریایی خلیج‌فارس دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است جرایم در این عرصه ایجاد شود ولی در نقاط غیرساحلی جرایم دیگر رشد کند که شناسایی و پیشگیری از جرایم یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر حمایت از خانواده‌های زندانیان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: این خانواده‌ها به ویژه همسر و فرزندان باید در ابعاد گوناگون اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مورد توجه و حمایت قرار گرفته شود.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=127089
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.