• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 28 June - 2024

برگزاری اولین دوره اردوی آماده سازی تیم کونک فو استان بوشهر به میزبانی شهرستان دشتستان

  • 02 تیر 1403 - 17:33
اولین دوره اردوی آماده سازی تیم کونک فو استان بوشهر به میزبانی شهرستان دشتستان برگزار شد.


به گزارش افق جنوب به نقل از روابط عمومی انجمن کونگ فو توآ استان بوشهر؛حمیدرضا بنافی رئیس انجمن توآ استان بوشهر در خصوص برگزاری اولین دوره اردو آماده سازی انجمن توآ استان گفت: با توجه به برگزاری مسابقات کشوری کونگ که به میزبانی خراسان رضوی برگزار میگردد اولین دوره از اردوهای آماده سازی تیم استان را به میزبانی شهرستان دشتستان، شهر برازجان روز جمعه یکم تیرماه ۱۴۰۳ با حضور قهرمانان مسابقات استانی که به میزبانی شهرستان جم برگزار شده بود برگزار نمودیم که عملکرد ورزشکاران رضایت بخش بود.

وی همچنین ادامه داد: استاد سعید زنگنه از مربیان توانمند استان مسئولیت مربی تیم در این اردوها و مسابقات پیش رو را بعهده دارد که با توجه به پیشینه عملکرد وی امیدواریم بهترین نتایج را بتوانیم کسب نماییم.
همچنین سرپرستی تیم استان نیز به آقای جواد عظیمی از اساتید با تجربه سپرده شده که با توجه به هماهنگی های ایشان با مربی تیم شرایط برای کسب سکوهای قهرمانی را عالی بیان نمودند.

در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم استان جا دارد از استاد یدالله بناری رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی دشتستان بخاطر میزبانی و هماهنگی های انجام شده در خصوص میزبانی این اردو صمیمانه تشکر نماییم.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=132907

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.