• امروز : دوشنبه - ۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 24 June - 2024
در نشست با متقاضیان نهضت ملی مسکن شهر جدید چاه مبارک مطرح شد

تمدید قرارداد ۶ماهه متقاضیان برای گرفتن پروانه ساخت و شروع کار/ زمین رایگان و۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات جهت ساخت مسکن داده شده است

  • 23 اردیبهشت 1403 - 18:21
تمدید قرارداد ۶ماهه متقاضیان برای گرفتن پروانه ساخت و شروع کار/ زمین رایگان و۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات جهت ساخت مسکن داده شده است.

به گزارش افق جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر؛ پیرو جلسه شورای تامین مسکن شهرستان عسلویه و در راستای تعامل و تسهیل مشکلات متقاضیان نهضت ملی مسکن و تسریع در ساخت مسکن های ویلایی این شهرجدید، نشستی با حضور فرماندار شهرستان عسلویه، مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر ، عضو هیأت مدیره و دیگر مسئولین و حضور بیش از ۷۰ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن صورت گرفت که در این نشست متقاضیان مشکلات، سوالات و پیشنهادات خود را مطرح و پاسخ خود را از مسؤولان مربوطه نیز دریافت کردند.

فرماندار شهرستان عسلویه در این نشست اظهار کرد: با واگذاری اراضی که در اختیار متقاضیان قرار گرفته و مهلت شروع عملیات اجرایی ۶ ماهه تاکنون تعداد اندکی فعالیت خود را آغاز کردند که البته با رایزنی ها و چانه زنی های گوناگون ۶ ماه دیگر فرصت تمدید می شود.
سید علی هاشمی گفت: مدیر عامل و مجموعه شرکت عمران عالیشهر و مجری شهر جدید چاه مبارک تاکنون به تعهدات خود عمل نموده اند و حال با تصمیمات بسیار خوبی که در رابطه با تخفیفات از سوی استان و پیگیری های شهرستان صورت گرفته فرصت بسیار خوبی برای ساخت مسکن به وجود آمده است.
این مقام مسؤول افزود: ما در کنار متقاضیان هستیم و کمک خواهیم کرد تا روند ساخت سرعت بیشتری به خود بگیرد.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: دولت برای پایین آمدن هزینه ساخت زمین رایگان به صورت اجاره ۹۹ساله و۵۵۰ میلیون وام ساخت مسکن در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار داده است.
جهانبخش تل اشکی اظهار کرد: با تمام توان و جدیت به دنبال رفع مسائل و مشکلات متقاضیان نهضت ملی مسکن در دو شهر جدید عالیشهر و چاه مبارک هستیم و تحقق اهداف متقاضیان و تسریع در روند ساخت مسکن ملی در فضای آرام محقق می‌شود.

تل اشکی عنوان کرد: چیزی که اینجا محرز است نگرانی هایی است که این افراد دارند و تلاش شرکت عمران عالیشهر نسبت به رفع مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است و به صورت مرتب و برنامه‌ریزی شده جلساتی را برای تبادل نظر با متقاضیان برگزار خواهد نمود.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=132486

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.