• امروز : دوشنبه - ۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 24 June - 2024

جلسه تودیع و معارفه رئیس هیئت فوتبال بخش آبپخش برگزار شد

  • 21 خرداد 1403 - 16:58
با حضور رئیس هیئت استان، شهرستان و اداره ورزش آبپخش/ عربزاده معارفه و از زحمات اکبر ایمان نژاد تقدیر شد

به گزارش افق جنوب به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان آبپخش، بنا به این گزارش روز یکشنبه بیستم خردادماه ۱۴۰۳ جلسه ای تحت عنوان تودیع و معارفه رئیس هیئت فوتبال بخش آبپخش با حضور محتشم رئیس هیئت فوتبال استان، شهرام سلیمی فرد رئیس هیئت شهرستان دشتستان، حمیدرضا بنافی رئیس اداره ورزش و جوانان بخش آبپخش، عربزاده رئیس جدید هیئت فوتبال آبپخش، نائب رئیس امور بانوان، پیشکسوتان، مسئولین باشگاه های بخش و دیگر ورزشکاران در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان آبپخش برگزار گردید.

گفتنی است در این جلسه ابتدا حمیدرضا بنافی ضمن خوش آمد به محتشم، سلیمی فرد و دیگر حضار، از شهداء خدمت یاد نمود و به روح آسمانی آنها درود فرستاد.
بنافی حضور پیشکسوتات، مسئولین استانی و شهرستانی را در این جلسه مغتنم شمرد و از آنها خواست که بیش از گذشته با این بخش همراهی و همکاری داشته باشند.

وی همچنین از زحمات اکبر ایمان نژاد،عباس دشتی روسای اسبق فوتبال بخش بصورت خاص تشکر نمود و به آقای عربزاده صمیمانه تبریک گفت و افزود انتظار میرود از تمامی ظرفیت های بخش در پیشبرد اهداف این هیئت و اداره ورزش به جد تلاش نماید.

در ادامه سلیمی فرد نیز ضمن ادای احترام به همه حضار و خوش آمد به رئیس هیئت فوتبال استان، آبپخش را قطب فوتبال شهرستان و استان خواند و از پویایی این رشته ورزشی در این بخش ابراز خرسندی نمود.
وی ضمن تبریک به آقای عربزاده از همه ورزشکاران خواست که در پویایی بیشتر این هیئت تمام کمال در کنار ایشان باشند تا فوتبال آبپخش به جایگاه واقعی خود برسد.

در ادامه جلسه نوبت به عربزاده رسید که وی نیز ضمن خوش آمدگویی به مسئولین استانی و شهرستانی و همه حضار چنین بیان نمود: برای پیشبرد اهداف این هیئت از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و تمام توانم را با همت، اراده و همراهی شما بکار خواهم گرفت.
انتظارم اینست که از همین امروز با اتحاد بیشتر در کنار یکدیگر گام برداریم و فوتبال آبپخش که در کشور حرف برای گفتن داشته را به جایگاه حقیقی خود برسانیم.
وی همچنین ادامه داد: دوست ندارم در حرف زدن بیش از این مزاحم شما بشوم و امیدوارم در عمل حرفها برای گفتن داشته باشم.

پس از آن آنچه حضار انتظارش را میکشیدند محقق شد و تریبون به محتشم رئیس هیئت فوتبال استان رسید که ایشان به نشان احترام از تمامی حضار کسب اجازه نمود و ضمن تبریک به مناسبت ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) و همچنین تسلیت به مناسبت شهادت جانگداز شهدای خدمت گفت: جا دارد عرض احترامی داشته باشم به تمامی پیشکسوتان و شهدای ورزشکار آبپخش که در بین ما نیستند و برای عزیزانی که در قید حیات هستند آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت نمایم.

وی ابتدا گذری بر پیشینه ورزش فوتبال آبپخش داشت و تیم ها و باشگاه های فعال حال را مورد تحسین خود قرار داد.
محتشم پیشکسوتان را پایه و اساس هر مجموعه ای خواند و از آقای عربزاده خواست ضمن حمایت از تمامی ورزشکاران ائم از نونهالان تا بزرگسالان پیشکسوتان را بصورت ویژه حمایت نماید تا مجموعه ای پویاتر و موفق تر داشته باشد.

وی همچنین افزود: هر مسئولی که در جمع خانواده خود قرار میگیرد بدون شک اولین انتظار از وی حمایت مالی است و همه میدانیم که وضعیت مالی هیئت ها به چه صورت است که همه را درگیر چرایی بی پاسخ نموده است ولی با رایزنی های بسیار خوبی که از طرف مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان استان، استاندار مردمی و دکتر رضایی نماینده مردم دشتستان صورت گرفته امید به آن داریم که وضعیت به مراتب بهتر و بهتر شود تا ما نیز بتوانیم با حمایت بهتری از هیئت ها و باشگاه ها کاستی ها گذشته را جبران نماییم.

انتظار داریم تیم ها، باشگاه ها، مدارس فوتبال و همه علاقه مندان همت و اراده واقعی خود را در جهت پیشبرد اهداف هیئت و همکاری با آقای عربزاده بکار گیرند تا شاهد تحولی شگرف در ورزش بخش آبپخش باشیم.

در ادامه صحبت های وی شاهد پرسش و پاسخ از سوی حضار و پیشکسوتان بودیم که محتشم تمام و کمال به تمامی سوالات پاسخ داد که دغدغه اصلی همگی مسئله مهم مالی بود که در این خصوص محتشم ارائه طریق نمود و انتظار پیگیری از سوی عربزاده و ورزشکاران شد.

در پایان با توجه به دغدغه بیش از حد مربیان و ورزشکاران در خصوص حمایت های مالی حمیدرضا بنافی بخاطر حمایت از ورزشکاران و ابتدای مسئولیت عربزاده در هیئت فوتبال وعده مساعدت به باشگاه ها و تیم های فوتبالی در خصوص تجهیز وسایل و روشنایی زمین چمن را به مبلغ ۵۰ میلیون تومان داد.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=132792

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.