• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024

دریافت ۱۶۰ میلیارد ریال وام اشتغال زایی با هماهنگی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی

  • 27 بهمن 1402 - 13:35
معاون اجتماعی کانون خدمت رضوی استان بوشهر از معرفی متقاضیان دهک های ۱ الی ۵ درآمدی برای دریافت ۱۶۰ میلیارد ریال وام اشتغال زایی با هماهنگی بنیاد کرامت که زیرمجموعه آستان قدس رضوی خبر داد.

به گزارش افق جنوب، رضا کاویان پور عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کانون خدمت رضوی استان بوشهر در سال ۱۳۹۷ افتتاح شد و ۲ هزار خادمیار در سراسر استان دارد،اظهار کرد: خدمت به زائران حرم مطهر امام هشتم (ع) یک افتخار است که این خادم‌یاران آن را با جان و دل پذیرفته‌اند.
وی با بیان اینکه خادمین بوشهری نمی‌توانند همانند خادمان ساکن در مشهد مقدس هر هفته در حرم مطهر امام رضا(ع) حضور پیدا کنند، ادامه داد: به همین دلیل خادم‌یاران بوشهری بر اساس فعالیت در استان هر ماه یک روز و در مجموع ۱۲ جلسه در سال را برای خدمت به حرم مشرف شده و باقی خدمت خود را با توجه به تخصصی که دارند برای رفع نیاز محرومان و نیازمندان استان سپری می‌کنند.
معاون اجتماعی کانون خدمت رضوی استان بوشهر با تأکید بر اینکه خادم‌یاران بوشهری در دو گروه تخصصی و عمومی سازماندهی شده‌اند؛

کانون های تخصصی شعر و ادب، گروه‌های جهادی، زیارت اولی، کارآفرینی و اشتغال، سلامت، قرآنی، ایثار و شهادت، مشاوره و مددکاری، کتاب و کتابخوانی، نوجوانان و جوانان زیر سایه خورشید و دیگر عناوین را زیرمجموعه ۱۹ کانون تخصصی خدمت رضوی عنوان کرد و گفت: کلیه هزینه ها توسط خادم‌یاران و خیرین استان بوشهر تأمین می‌شود.

وی ایجاد اشتغال را از دیگر برنامه‌های دبیرخانه خدمت رضوی نام برد و افزود: در سال جاری اقشار کم برخوردار با هماهنگی بنیاد کرامت که زیرمجموعه آستان قدس رضوی است به بانک‌های عامل جهت دریافت ۱۶۰ میلیارد ریال وام اشتغال معرفی شده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=131589

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.