• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024

دیدار رئیس شورای اسلامی شهر برازجان و سرپرست شهرداری برازجان با اعضای پایگاه خبری افق جنوب+تصاویر

  • 19 مرداد 1400 - 16:14
رئیس شورای اسلامی شهر برازجان و سرپرست شهرداری برازجان بمناسبت روز خبرنگار با اعضای پایگاه خبری افق جنوب دیدار کردند.

به گزارش افق جنوب، بهزاد احمدی‌فرد سرپرست شهرداری برازجان همراه با ریاست شورای شهر در دیدار با اعضای پایگاه خبری-تحلیلی افق جنوب ضمن تبریک روز خبرنگار از تلاش خبرنگاران تجلیل و تقدیر کردند.

ارسطو قائدی با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینای مسئولین می‌باشد گفت: من به نوبه خود نهایت تشکر را از خبرنگاران دارم چرا که آنچه خبرنگاران می‌بینند واقعیات جامعه است که اگر خوب انعکاس داده‌شود صدای مردم است و باید مسئولان آن را خوب گوش دهند و برای حل مشکلات بیان‌شده تلاش نمایند.

قائدی به وضعیت جامعه در این روزها اشاره کرد و افزود: این روزها با توجه به شرایط سخت کرونایی انتظار می‌رود ما نیز در کنار رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی پیرامون این بیماری بکوشیم و مردم را آگاه سازیم. شورای ششم شهر برازجان در اولین قدم، این موضوع را مد نظر قرار داده و به سهم خود بودجه‌ای برای مقابله با کرونا اختصاص داد.

بهزاد احمدی‌فرد شهردار برازجان نیز دیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، از خبرنگاران خواست تا صدای مردم باشند.
وی پیرامون برنامه‌های این شهرداری نیز اظهار داشت: امروز محله‌هایی در برازجان است که متاسفانه کمتر دیده شده‌اند و در برنامه‌های عدالت‌محور ما قطعا این مناطق که از امکانات کمتری برخوردار هستند، بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت.

احمدی‌فرد با بیان اینکه کارها بصورت جهادی انجام خواهد شد نیز افزود: امروز زمان درنگ و کم‌کاری نیست و با توجه به کمبودهایی که وجود دارد باید کارهای جهادی انجام داد و برای این مهم وارد میدان شده‌ایم که الگوی ما نیز شهیدحاج‌قاسم سلیمانی است. چون ایشان بصورت واقعی مرد میدان بود و جان خود را بر سر این راه گذاشت.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=67812

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.