• امروز : دوشنبه - ۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 24 June - 2024

سومین جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان برگزار شد.

  • 06 خرداد 1403 - 13:13
سومین جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برازجان برگزار شد.

به گزارش افق جنوب، فرماندار شهرستان دشتستان در استان بوشهر، نخست نسبت به تشریح عملکرد دولت سیزدهم پرداخت و گفت : زمانی که دولت به حضرت آیت الله شهید رئیسی تحویل داده شد، ۵۵۰ همت دولت بدهی نسبت به پرداخت اوراق قرضه مربوط به دولت‌های گذشته، یازدهم و دوازدهم داشت که سر رسید آنها در سال‌های ۱۴۰۰،۱۴۰۱ می‌بایست نقد شود.

بنافی افزود : در دولت آیت الله رئیسی برنامه ریزی برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در دولت سیزدهم بود که تا کنون ۲ میلیون ۵۰۰ واحد مسکونی ساخته شده و یا در حال انجام ساخت است.

وی با بیان اینکه در حوزه برق، ۱۶ هزار مگا وات کمبود برق داشتیم، عنوان کرد : با یک برنامه ریزی کوتاه مدت و میان مدت، ۲ هزار مگاه وات نیروگاه هسته ای بوشهر، فاز دوم و سوم که در حالت رکود مطلق بود را احیا کرد.

این مقام عالی دولت در بخش دیگر از صحبت های خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، پیش رو گفت: انقلاب تجربه این سختی ها را داشته و توانسته عبور کند لذا دستگاه های اجرایی باید نسبت به این تکالیف محوله و برنامه ریزی هایی که مربوط به خدمات رسانی به مردم هستند اهتمام ویژه تری داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد : برای تبیین و روشنگری که مبنای مشارکت می باشد، قرارگاه جهاد تبیین باید برگزار شود و ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را هم نباید فراموش کرد.

بنافی یادآور شد :در خصوص حوزه پروژه های عمرانی، باقیمانده مسکن از دولت های گذشته از جمله مسکن پرگان، آبرسانی و مجموعه ایثارگران خواستار تصریح در انجام کار و اتمام این پروژه ها شد.

بنافی در خصوص حوزه تسهیلات تبصره، ۱۸ قانون بودجه گفت : تا اواخر خردادماه سال جاری بیشتر وقت نداریم لذا جلسات هفتگی برگزار شود و تلاش کنیم تا بتوانیم حداکثر اعتبارات مربوط به این تبصره را جذب کنیم.

وی با بیان اینکه مجموعه کشاورزی شهرستان مراقبت و برنامه ریزی کند نسبت به سوخت، ادوات و ماشین آلات کشاورزی و کار را به دهه آخر واگذار نکند افزود : در حوزه بازار هم هیچ اخلالی نباید صورت گیرد و در کنار این جهاد کشاورزی بحث الگوی کشت را در همین مقطع زمانی که دارد از طریق اقدامات ایجابی و ترویجی به جلو ببرد.

در پایان فرماندار شهرستان دشتستان، از تمامی کسانی که در برپایی مراسم سوگواری، رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدش زحمت بسیار کشیدند و همچنین از اصحاب رسانه که پا به پای دولت انعکاس دادند، تبیین کردند، و از دریچه دوربین های خود فضای اجتماعی را به افکار عمومی منتقل کردند، تشکر و قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=132765

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.