• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024

شهردار برازجان: تعرفه‌های سال ۹۸ تا اردیبهشت ۹۹ معتبر است

  • 27 اسفند 1398 - 13:07
شهردار برازجان خبر داد: شهروندان کارها را به سال جدید موکول کنند، تعرفه‌های سال ۹۸ تا اردیبهشت ۹۹ معتبر است.

به گزارش افق جنوب؛ خطر شیوع ویروس مرگ‌آفرین کرونا و تلاش مردم و مسئولین برای مبارزه‌ی گسترده با آن سبب شد مردم برازجان نیز همچون بسیاری از نقاط کشور با پویش ملی “عدم خروج از منزل” همراه شوند. این اتفاق باعث شد شماری از شهروندان که پیگیری امور ساختمانی خود در شهرداری برازجان را به روزهای پایانی سال موکول کرده بودند، نتوانند به این امور رسیدگی کنند و به ناچار این بخش از برنامه‌هایشان به سال آینده موکول شد.
در این راستا و برای جلوگیری از ضرر و زیان شهروندان و نیز ترغیب آنان به ماندن در خانه، شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان اقدام به تمدید برخی معافیتها نمودند.
شهردار برازجان در این باره میگوید: با توجه به شرایط اجتماعی و اقتصادی ناشی از احتمال شیوع ویروس کرونا و جهت فراهم آمدن شرایط لازم برای استفاده مراجعین از تخفیفات عوارض سال جاری با توجه به اینکه در روزها و هفته‌های اخیر شهروندان عزیزمان برای رعایت حق دیگر شهروندان و جلوگیری از گسترش بیماری از حضور در اماکن عمومی همچون شهرداری پرهیز کردند، بنا بر پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر برازجان طرح امکان استفاده از تخفیف تعرفه عوارض سال جاری تا آخر اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ اجرایی خواهد گردید.
محمدحسن محمدی افزود در این طرح، شهروندان می‌توانند جهت صدور، تمدید و پایان کار ساختمانی خود پس از بازگشایی ادارات در سال ۹۹ به این شهرداری مراجعه کنند زیرا این امور تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ طبق تعرفه سال ۱۳۹۸ انجام خواهد شد.
محمدحسن محمدی همچنین افزود: با توجه به اینکه شهرداری جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ناچار به بستن غرفه های ماهی گلی در سطح شهر برازجان شده است لذا با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر کلیه اجاره بهای پرداختی غرفه‌داران پس از پایان تعطیلات به این عزیزان عودت داده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=9900

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.