• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

فرماندار گناوه: نمازخانه‌های ادارات گناوه تجهیز شوند

  • 17 اسفند 1400 - 9:43
فرماندار گناوه گفت: نمازخانه‌های ادارات شهرستان باید تجهیز شود و دارای وسایل صوتی و دیگر امکانات باشند.


به گزارش افق جنوب، محمدتقی صفری عصر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه در مصلی جمعه اظهار داشت: نماز اصل دین و دستور خداوند است که برای همه ما یک اصل کاری است و باید در ترویج و گسترش این فریضه الهی تلاش مضاعف صورت گیرد.

فرماندار گناه با تاکید بر اهمیت به اقامه نماز در همه اماکن و دستگاه‌ها و ادارات شهرستان افزود: پخش صوت اذان باید در ادارات، مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و بازار انجام شود و باید در این زمینه اهتمام صورت گیرد.

وی گفت: نمازخانه‌های ادارات باید در مکان‌های مناسب و مرتب و مستقر و تجهیز شود و دارای وسایل صوتی و دیگر امکانات، تمیز و مناسب استفاده شوند و اذان در ادارات پخش کنند.

فرماندار گناه افزود: وضعیت نمازخانه‌های ادارات را شخصاً بازدید و بررسی خواهم کرد و مسئولان ادارات به عنوان مسئول ستاد اقامه نماز باید در این زمینه جوابگو باشند.

وی گفت: نظام ما یک نظام اسلامی و قرآنی و دینی است و باید نماز در ادارات و دستگاه‌ها برای کارکنان و مسئولان ادارات مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: مسئولان ادارات به عنوان مسئولان اقامه نماز در ادارات و دستگاه‌های تحت امر خود هستند و جوابگوی وضعیت اقامه نماز و نمازخانه در اداره و دستگاه باشند.
حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی نیز اظهار داشت: از صفات بارز حضرت قمر بنی هاشم (ع) تسلیم بودن در برابر امام زمان خود بوده است که ایشان هم در برابر امام خود تسلیم و هم امام خود را تصدیق و وفاداری خود را نسبت به امام اثبات کرد.

امام جمعه گناوه افزود: امام عصر (عج) امروز امام زمان ما است و نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت و فرصت مغتنمی برای ادای وظیفه نسبت به امام عصر (عج) و شناخت و معرفی ویژگی‌های امام زمان (عج) و پاسخگویی به شبهات پیرامون آن حضرت است.

وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی گفت: در مدت دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا مسافران نوروزی بسیار اندک یا حضور نیافتند ولی امسال شهرستان گناوه پذیرای تعداد زیادی از مسافران و مهمانان نوروزی خواهد بود که متولیان فرهنگی در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده خواهند داشت./ مهر

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=100485

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.