• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

نشست خبری شهردار شبانکاره+تصاویر

  • 04 اسفند 1401 - 13:01
نشست خبری شهردار شبانکاره با اصحاب رسانه برگزار شد.

افق جنوب-فاطمه روحانی نژاد: به گزارش افق جنوب؛ سجاد ستوده منش شهردار شهر شبانکاره طی جلسه ای با اصحاب رسانه دیدار کرد. این نشست با حضور شهردار و آقای دهقان معاون شهردار شهر شبانکاره، آقای دهدشتی رئیس شورای اسلامی شهر شبانکاره، آقای اسماعیلی عضو شورای اسلامی شهر شبانکاره و اصحاب رسانه برگزار گردید.

ستوده منش ضمن تقدیر از جایگاه خبرنگار در آگاهی جامعه اظهار کرد: ما پروژه های گوناگونی را افتتاح کرده ایم و یکی از مهمترین پروژه ها بلوار خلیج فارس به طول ۶ کیلومتر میباشد که زیرساخت ها فراهم شده و مقدمات آغاز گردیده پروژه بزودی آغاز خواهد شد. از دیگر موارد میتوان به ساماندهی آرامستان بهشت کاظم که هنگام بارندگی دچار آبگرفتگی می‌شد و قبور اموات تخریب میشد که کنون بخشی از گرفتاری ها حل گردیده و رضایت نسبی مردم شریف شبانکاره بدست آمده است. در بخش دیگر بهسازی و اصلاح فاز اول بلوار امام خمینی(ره) که شامل چمن مصنوعی، تعمیر تیربرق ها و روشنایی، اجرای آب نماها و کاشت درخت و گل ها که به طول ۵۰۰ متر و اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان به صورت امانی بوده صورت گرفته است. اجرای کانال دفع آبهای سطحی چون در بالای شهر ما سد رییسعلی دلواری قرار دارد و بخاطر باران های فصلی شهر ما نیاز به دو دیوار حفاظتی دارد و ما در بحث دیوار حفاظتی در میانه راه هستیم و تا پایان اسفند ماه کلنگ زنی دیوار حفاظتی چادول که دومین دیوار است را هم خواهیم داشت. پروژه دیگر اصلاح و بازسازی گلزار شهدای بهشت کاظم را که شامل ایزوگام سقف، اصلاح و تعویض سنگ ها، طراحی و رنگ آمیزی و اصلاح کف گلزار بوده که شروع شده و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار شبانکاره اذعان کرد: پروژه دیگر ما قریب به ۶۰ هزار متر مربع عملیات اجرایی آسفالت را داشتیم در این مسیر تملک املاک یکی از خواسته های به حق بوده که در نظر شهرداری بوده است. همچنین ما ۱۰۰۰ اصل درخت را ساماندهی و تعویض درخت ها آغاز شده است. ۳۰۰۰ گل خریداری و در حال کاشت است. یکی از خواسته های دیگر بهسازی مبلمان شهری است که نیاز به همت بیشتر دارد و ما بخشی از تمرکز خود را در این راه قرار داده ایم و بهمراه هنرمندان شهر رنگ آمیزی و اجرای نقاشی را شروع کردیم همچنین میتوان به خرید سطل زباله، خرید صندلی، خرید سطل های گالوانیزه، زیباسازی پیاده روهای سطح شهر و در طول مدتی که خدمتگزار مردم شریف شبانکاره بودم قریب ۸۰۰۰ متر مربع سنگ فرش در سطح شهر با همکاری همکارانم در شهرداری و شورای اسلامی شهر شبانکاره به سرانجام رسانده ایم که تمامی طرح ها امانی است. ما جهاد سنگ فرش کوچه های بن بست را در شبانکاره شروع کردیم و تا بحال ۹ کوچه بن بست سنگ فرش شده است. جابجایی شبکه های برق برای بهبود پروژه ها مد نظر قرار گرفته و ما جابجایی ۸۳ تیر برق را مد نظر داریم و ۵۶ تیر برق و ۶ ترانس برق را تعویض کرده ایم و عملیات بازگشایی آن را انجام داده ایم. یکی دیگر از کارها پیگیری مجوز بیمارستان تامین اجتماعی بوده ایم که با جدیت پیگیری شده و زمین توسط تامین اجتماعی خریداری شده که بزودی این پروژه آغاز خواهد شد. ما ۵ بوستان محله ای داریم که در کنار رسیدگی به بوستان آزادی به بهسازی آنان نیز رسیدگی میکنیم. همچنین تعمیر و بازسازی ساختمان شهرداری که به ۳۱ سال پیش برمیگردد و مرمت انجام نشده بود را در یک بازه ی ۶ ماهه با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان به سرانجام رساندیم. پروژه ی دیوار حفاظتی دره ی شاه حسینی نیز فعال شده است. ما در کنار پروژه ها تیم های ورزشی را پشتیبانی کرده و کارهای فرهنگی را نیز ادامه میدهیم. مورد دیگر اصلاح و مرمت چمن مصنوعی آزادی شهرداری شبانکاره است که این پروژه در مرحله مناقصه است و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز میشود که بتوانیم تا پایان اسفند مورد بهره برداری قرار دهیم. موضوع بعد بحث راه اندازی اتوماسیون اداری شهرداری است که نویدبخش بهبود و تسهیل در کارهای ارباب رجوع است. نصب پایه های دکراتیو از دیگر کارها میباشد. راه اندازی کارگاه تولید قطعات بتنی از کارهای خوب شهرداری شبانکاره است که با کمک همکاران تمامی پروژه ها امانی است و ما تنها شهرداری ای هستیم که هیچ پیمانکاری نداریم. بحث دیگر اصلاح و ساخت پل های سواره رو در مسیر پیاده رو ها است.

ستوده منش افزود: یکی از موارد دیگر جایگاه CNG شهرداری شبانکاره در طول این یک سال و نیم به طور کامل فعال بوده و خدمات دهی خوب باعث افتخار ماست. همچنین دانشگاه علمی کاربردی شهرداری شبانکاره فعال و پویا است و میزبان دانشجویان از سطح شهر و شهرستان است و حدود ۶۰۰ دانشجو را پذیراست و تنها شهرداری در سطح استان هستیم که دانشگاه داریم که این کار یکی از مواردیست که شهرداری ما را ممتاز کرده است. در آخر من ذکر کنم که اگر پروژه ها پیشرفت داشته به همت مجموعههمکارانم در شهرداری بویژه جناب دهقانی معاون اداری و مالی و شورای اسلامی شهر شبانکاره بوده است. لازم به ذکر است که بعد از ۲۲ سال رتبه شهرداری از ۵ به ۶ ارتقا یافته است و بزرگترین چالش ما کمبود منابع انسانی است.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=118003

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.