• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024

هزینه برق‌رسانی طرح‌ کشاورزی ده‌کهنه روگر هنگفت است

  • 25 آذر 1400 - 10:56
رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: تامین برق مهم‌ترین مشکل طرح کشاورزی آبیاری اراضی کشاورزی ده‌کهنه روگر است، هزینه برق‌رسانی این اراضی هنگفت است.


به گزارش افق جنوب، عطاالله ابراهیمی ۲۵ آذرماه در حاشیه بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از طرح آبیاری اراضی کشاورزی ده‌کهنه روگر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این طرح بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: مشکل اصلی در این طرح بحث تامین برق اراضی بوده، این طرح در مساحت ۳۵۰ هکتاری توسط بخش خصوصی در حال اجرا است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هزینه برق‌رسانی برای طرح آبیاری اراضی کشاورزی ده‌کهنه روگر بسیار هنگفت است و امکان تامین اعتبار ۱۱.۷ میلیارد تومانی آن وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه طرح آبیاری اراضی کشاورزی ده‌کهنه روگر از سال ۸۲ آغاز شده است، گفت: شبکه‌های انتقال و شبکه‌های فرعی آن به مرحله اجرا درآمده است، این طرح در صورت بهره‌برداری برای ۱۷۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

مجید فرهزاد- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری در خصوص تامین برقطرح اراضی کشاورزی ده‌کهنه روگر اظهار کرد: برق‌رسانی این اراضی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: می‌توان در مرحله اول با جابجایی بار از پست برق این منطقه برق بخشی از اراضی که قابلیت بهره‌برداری را دارد، تامین کرد./ ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=91675

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.