• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

همایش حوزه در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی+تصاویر اختصاصی

  • 10 اسفند 1401 - 21:00
همایش حوزه در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی برگزار شد.

افق جنوب-فاطمه روحانی نژاد: به گزارش افق جنوب؛ همایش حوزه در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی (دستاوردهای ۱۴۰۱) به همت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر به میزبانی مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) در برازجان بمدت ۳ روز برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح امام جمعه برازجان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه اذعان داشت: این تمایش برای اولین بار برگزار شده و ان‌شاالله شروعی برای برنامه های آینده باشد. این مدرسه به‌حق نقش بسزایی در فرهنگ سازی در جامعه و خودسازی ایفا میکند و همواره حضور پررنگی را در جامعه، مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد، محله‌ها و روستاها دارد و امیدواریم به یاری خدا با عملکرد و حضور میدانی اساتید و طلاب، معرف این مدرسه باشند.

مصلح با تاکید بر عظمت و ظرفیت فراوان شهرستان دشتستان افزود: جهت اطلاع خواهران عزیزی که از شهرستان ها تشریف آورده‌اند عرض کنم که شهرستان دشتستان دارای ۹ شهر، ۶ بخش، بیش از ۲۰۰ روستا، ۶ امام جمعه، ۳ مدرسه علمیه دارد و بیش از ۱۰۰ روحانی برادر و ۱۵۰ خواهر که در سطح جامعه حضور فعال دارند و همچنین بیش از ۷۰۰ شهید تقدیم کرده و ده ها تشکل مذهبی، هیئتی و قرآنی را برخوردار است که کارهای تبلیغاتی و اسلامی شهرستان را انجام میدهند.

در ادامه امام جمعه شهر برازجان در جهت رسالت روحانیت و دستاوردهای روحانیت در جامعه، پیام هایی را یادآور شد.

خانم غیب الهی مدیریت مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) اظهار کرد: مدرسه علمیه برازجان توفیق داشت بمدت سه روز در خدمت ۱۰ مدرسه علمیه ی استان بوشهر باشد که شامل مدارس سطح ۱ و ۲ و ۳ بوشهر، مدرسه خورموج، کنگان، عسلویه، جم، دیلم و گناوه است. روز اول برازجانی ها پذیرش شدند، روز دوم برنامه هایی در سالن ها اجرا شد که حتما از نمایشگاه دستاوردها و جشنواره غذا بازدید فرمایید. همچنین درس اخلاق، جشنواره ورزشی و نشست قرآنی داشتیم که توانستیم همه ی مدارس را درگیر کنیم؛ دیروز نشست تخصصی تدارک دیدیم که مدیریت محترم مرکز بهمراه معاونینشان و مدیران محترم مدارس حضور داشتند و برنامه به طوری بود که مدیران و معاونین و طلاب توانستند بهره ببرند. امیدواریم که در این سه روز میزبان خوبی بوده باشیم و حوزه علمیه خواهران میبایست با همکاری شما رسالت خود را در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی به خوبی انجام دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=118349

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.