• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024

وحید مصدق: شأن رسانه باید در اولویت باشد

  • 22 شهریور 1402 - 12:59
نشست وحید مصدق عضو شورای اسلامی شهر برازجان در دفتر پایگاه خبری افق جنوب برگزار گردید.


افق جنوب-فاطمه روحانی نژاد: به گزارش افق جنوب، وحید مصدق عضو شورای اسلامی شهر برازجان طی یک نشست صمیمانه در دفتر پایگاه خبری تحلیلی افق جنوب به بررسی برخی از نقاط ضعف و قوت رسانه ها در همکاری با شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان پرداخت.

وحید مصدق اظهار کرد: رسانه ها چشم، گوش و وسیله ی تزریق آگاهی به جامعه هستند و رسالت بسیار سنگینی را به دوش میکشند. در سالهای اخیر ما شاهد شکایات برخی ارگان ها از رسانه ها بودیم که واقعا جای تاسف دارد. خبرنگارانی که در تمام طول سال شاهد زحمات ارزنده ی آنان در راستای ارتقای فرهنگ در سطح جامعه هستیم و در اکثر مواقع بدون هیچ تقدیری به کارشان ادامه میدهند لایق همچین برخوردی نیستند و ما اگر کمکی نمیکنیم حداقل سنگی جلو پای خبرنگاران نیندازیم و اختلالی به قلمشان وارد نکنیم. خبرنگاران همیشه بازوی راست ما در شورای اسلامی بوده اند و تاکید میکنم که شأن رسانه باید در اولویت قرار بگیرد. برخی افراد با حواشی مختلف بخصوص بحث های مالی قصد اهانت به خبرنگاران را دارند و باید عرض کنم که وظیفه ی هر ارگانی که خبری برای پوشش دارد این است که حق الزحمه خبرنگاران را با رعایت شأن رسانه پرداخت کند.

وی افزود: ما باید نگاه یکسان به تمامی رسانه ها را سر لوحه کارمان قرار دهیم و خبرنگاران را از هم تفکیک نکنیم. خبرنگاران همیشه پل تعاملی شورای اسلامی شهر و شهرداری با مردم بوده اند و هدف ما نیز خدمت بی منت به این گروه زحمتکش و مردم شریف شهر برازجان میباشد. ما در تلاشیم که حس مطالبه گری مردم تقویت شود و خبرنگاران با فعالیت های روشنگری میتوانند در این مسیر همراه و هم‌قدم ما باشند. شهر فعال به دست خبرنگاران ساخته میشود و انتقاد های سازنده ی اصحاب رسانه باعث پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر شهر میشود. بزودی طرح حمایتی از رسانه ها با محوریت عدالت در شورای اسلامی شهر با حضور کمیته ای منتخب از اصحاب رسانه تهیه و تنظیم خواهد شد و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=127160

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.