• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

پدافند هوایی در خط مقدم دفاعی در جنوب کشور قرار دارد

  • 11 شهریور 1402 - 19:17
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه پدافند هوایی یک نیروی استراتژیک دفاعی محسوب می‌شود گفت: پدافند هوایی در خط مقدم دفاعی در جنوب قرار دارد و به‌عنوان گنبد و شبکه قوی دفاعی و نظامی است.


به گزارش افق جنوب، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با فرماندهان پدافند هوایی منطقه جنوب شهید بوشهریان با گرامیداشت روز پدافند هوایی و قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی منطقه جنوب، اظهار داشت: اکنون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و اقتدار در بخش‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار نظامی و دفاعی قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ویژگی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را برشمرد و گفت: نیروهای مسلح علاوه بر قدرت بالای نظامی، دارای ایمان، تقوا، مجاهدت، دانش و علوم استراتژیک هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر همدلی و هم‌افزایی نیروهای مسلح ایران را ستود و بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اتحاد و همدلی ضمن رصد و پایش حرکات و برنامه‌های دشمنان، دارای طرح، برنامه و آمادگی برای عملیات میدانی هستند.

وی توسعه دانش مدیریت دفاعی و نظامی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تولید سخت‌افزار و نرم‌افزارهای نظامی در ابعاد گوناگون و خودکفایی در این عرصه اقتدار نظامی ایران اسلامی را ارتقا داده است.

امام جمعه بوشهر اقتدار و قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی را منحصربه‌فرد دانست و تأکید کرد: قدرت نظامی ایران روزافزون است و هر روز بر اقتدار نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود.

صفایی بوشهری نقش پدافند در عرصه‌های دفاعی زمینی، هوایی، دریایی و موشکی را ویژه و استراتژیک خواند و گفت: پدافند هوایی در خط مقدم دفاعی و نظامی قرار دارد و از نیروهای مهم و استراتژیک محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر قدرت دفاعی پدافند هوایی را فوق‌العاده دانست و بیان کرد: پدافند هوایی منطقه جنوب در خط مقدم دفاعی قرار دارد و به‌عنوان گنبد و شبکه قوی دفاعی است.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=126766
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.