• امروز : یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 30 June - 2024

پیام وحید مصدق عضو شورای اسلامی شهر برازجان: به گونه ای انتخاب کنید که در نهایت شرمنده ی آیندگان نشوید

  • 08 تیر 1403 - 13:42

حضرت علی(ع) : هیچ خطری برای جامعه اسلامی، همچون خطر بر سر کار آمدن افراد فاقد اهلیت یا کم صلاحیت نیست. اگر حساسیت مردم نسبت به صفات و شروط لازم برای زمامداران کاسته شود یا بی رنگ گردد، آنگاه هر بی صلاحیت و فاقد اهلیتی می تواند در رده های مدیریتی قرار گیرد و تباهی […]


حضرت علی(ع) : هیچ خطری برای جامعه اسلامی، همچون خطر بر سر کار آمدن افراد فاقد اهلیت یا کم صلاحیت نیست. اگر حساسیت مردم نسبت به صفات و شروط لازم برای زمامداران کاسته شود یا بی رنگ گردد، آنگاه هر بی صلاحیت و فاقد اهلیتی می تواند در رده های مدیریتی قرار گیرد و تباهی ها به بار آورد.
باری دیگر ما مردم کشور عزیز ایران در معرض تصمیم و انتخابی دیگر قرار گرفته‌ایم. همشهریان عزیز این حقیر بعنوان فرزند کوچک تان از شما تقاضا می کنم که کاری به این بمباران های تبلیغاتی، هیاهوی فضای مجازی و سفارشات پدرخوانده ها نداشته و خودتان موشکافانه و با وسواس زندگی صرفاً با مطالعه و تحقیق و از روی سوابق کاری و شخصیت کاندیدای محترم از گذشته تا به امروز و با دقت و تأمل کافی در خصوصیات کاندیدا نسبت به شناخت بهترین گزینه اقدام و امروز با حضور آگاهانه پای صندوق های رأی بهترین گزینه که تلاشش برای کم شدن دردهایمان باشد را انتخاب کنید.‌ همشهریان عزیز به گونه ای انتخاب کنید که فردا روز شرمنده ی چشمان جوانان بیکار، زنان بی سرپرست و بد سرپرست، کودکان کار، زباله گردها، کارتون خواب ها، پدران و مادران سالخورده و از کار افتاده،حاشیه نشین ها، پدران و مادرانی که از فقر و تورم افسارگسیخته با سفره ی خالی شرمنده ی فرزندانشان هستند، اجاره نشین هایی که زیر بار اجاره های سنگین کمر خم کرده اند، جوانانی که آرزوی ازدواج و تشکیل خانواده دارند و در نهایت شرمنده ی آیندگان و نسل های بعد نشوید و با این درک و ادراک نسبت به بهترین انتخاب با علم و آگاهی اقدام کنید. برای رضای خدا و مردم کاری به این جنگ جناحین چپ و راست و قدرت طلب که سال ها جز نفاق و بدبختی ملت هیچ دستاوردی نداشتند، نداشته باشید و استقلال و سرنوشت تان را فقط و فقط خودتان تعیین کنید. برای آینده فرزندانمان بیندیشید و با انتخاب اصلح بهترین فرصت ها را برایشان بسازید. بیایید و به سرنوشت خود و آیندگان فکر کنید و انتخابی داشته باشید که پس از آن بتوانید زندگی زیبایی برای خودتان و دیگران رقم بزنید.

مرا اوج عزت در افلاک توست
به چشمان من کیمیا خاک توست
رود ذره‌ای گر ز خاکت به باد
به خون من آن ذره آغشته باد

وحید مصدق
عضو شورای اسلامی شهر برازجان

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=133035

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.