• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

۱۳۵ هزار مترمربع زمین برای احداث فضای ورزشی در استان بوشهر واگذار شد

  • 28 آذر 1401 - 17:34
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از توسعه طرح‌های ورزشی خبر داد و گفت: ۱۳۵ هزار مترمربع زمین از سوی دهیاری‌ها و خیران برای احداث فضاهای ورزشی در شهرها و روستاهای استان واگذار شد.


به گزارش افق جنوب، کمال صالح احمدی ظهر امروز در نشست با مسئولان ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه ۶۰ مجوز برای فعالیت بخش خصوصی در عرصه ورزش صادر شده است، اظهار داشت: در راستای اجرا سیاست‌های دولت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی و تأمین سرانه فضای مورد نیاز ورزشی تعداد ۶۰ مجوز فعالیت از طریق کمسیون ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر صادر شده است.

وی مبلغ سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این حوزه توسط متقاضیان بخش خصوصی را ۴۸ میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد: در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خیرین ورزشیار و همچنین دهیاری‌ها و شهرداری‌ها ۱۳۵ هزار متر مربع زمین از سوی دهیاری‌ها و خیران برای احداث فضاهای ورزشی در شهرها و روستاها به اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر واگذار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ارزش این اراضی واگذار شده را بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال دانست و اضافه کرد: این اراضی در شهرستان‌های تنگستان، گناوه، عسلویه، دیلم و دشتی اهدا و واگذار شده و به توسعه ورزش این شهرستان‌ها کمک شایانی کرده است.

صالح احمدی در پایان گفت: به‌زودی در مراسمی با حضور مسئولان استانی از خیرین ورزشیار تقدیر می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=116376

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.