• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

۳۵ اثر هنری و ادبی دفاع مقدس با حضور امام جمعه بوشهر رونمایی شد

  • 08 خرداد 1401 - 17:54
از ۳۵ اثر هنری و ادبی دفاع مقدس شامل موزیک ویدئو «مادر چشم انتظار» و « دانش‌آموز »، نمایش رادیویی، ۲۵ کتاب و مستند داستانی شهید یحیایی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر رونمایی شد.


به گزارش افق جنوب، امام جمعه بوشهر در آیین رونمایی از ۳۵ اثر هنری و ادبی دفاع مقدس در سالن اجتماعات صدا و سیمای بوشهر با بیان اینکه هنر ودیعه الهی است که خداوند به تمام انسان‌ها داده است اظهار داشت: هنر بهترین و زیباترین ابزار تولیدی انسان و مؤثرترین شکل ممکن برای ماندگاری پیام محسوب می‌شود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با اشاره به نقش رزمندگان و هنرمندان استان در عرصه دفاع مقدس افزود: مردم استان بوشهر در عرصه‌های دفاع مقدس نقش مهمی داشته‌اند و در حوزه آفرینش‌های هنری و ادبی خوش درخشیدند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه هنرمندان دفاع مقدس نام و آثارشان مانا و جاودان است گفت: در جغرافیای ایران شاید هیچکدام از مناطق به اندازه استان بوشهر تاریخ درخشان دفاعی ندارند و به همین سبب بوشهر کانون و پایتخت دفاع مقدس نام گرفته است.

بیشتر بخوانید
۳۰ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس رونمایی شد/ لزوم تدوین کتاب برای نوجوانان و جوانان

مادر شهید راوی دفاع مقدس در “روایت مادری” تجلیل شد

فرهنگ دفاع مقدس مایه عزت و سربلندی ایران است

وی آموزه‌های قیام عاشورا و دفاع مقدس را تا پایان تاریخ ماندگار دانست و بیان کرد: دفاع مقدس از روز نخست تجاوز بعثی‌ها آغاز شد ولی هیچگاه پایانی ندارد زیرا دارای آثار نجات‌بخش و تحوّل‌آفرین است.

در این آیین ۸ نمایش رادیویی، ۲۵ کتاب، موزیک ویدئو “مادر چشم انتظار” و “دانش‌آموز” رونمایی و تولید مستند داستانی شهید یحیایی آغاز شد.

در این مراسم از هنرمندان دفاع مقدس قدردانی و تجلیل شد./ تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=108228

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.