• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

تجلیل از برترین های انجمن کونگ فو توآ استان بوشهر

  • 22 اسفند 1402 - 16:00
برترین های انجمن کونگ فو توآ استان بوشهر در سال1402 مشخص شدند.


به گزارش افق جنوب، جلسه پایان سال انجمن کونگ فو توآ استان بوشهر با حضور رئیس هیئت و انجمن کونگ فو استان، پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان و برترین های این انجمن در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد.

گفتنی است در این جلسه ابتدا حمیدرضا بنافی رئیس توآ استان گزارشی از عملکرد یکساله انجمن بیان نمود و از تمامی کسانی که در برنامه های این مجموعه برای پیشبرد اهداف کونگ فو استان قدمی برداشته اند تشکر نمود.
بنافی همچنین ادامه داد: کونگ فو استان بوشهر در تمامی کشور نیاز به گزارش عملکرد ندارد چرا که در تمامی برنامه های استانی، کشوری و اداره ورزش این کونگ فو استان بوشهر هست که تمام قد ایستاده و فعالیت می نماید.
پس از آن جواد حیدری رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان نیز ضمن خدا قوت بابت فعالیت های سال ۱۴۰۲ از همه وززشکاران خواست که چون گذشته همکاری خود را با مجموعه کونگ فو داشته باشند تا همچنان استان بوشهر در صدر فعالیت های فدراسیون باقی بماند.

در ادامه بسیاری از ورزشکاران و مسئولین انتقاد، پیشنهاد و راهکارهای خود را ارائه دادند که در پایان بنافی به تمامی سوالات پاسخ داد.
در پایان نیز با اهداء لوح سپاس و تندیس ویژه برترین های سال ۱۴۰۲ از برگزیدگان تجلیل شد و احکام فنی، مربیگری و داوری ورزشکاران از طرف بنافی به آنها تقدیم گردید.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=131900

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.