• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

شب های پرخاطره وشاد به مناسبت اعیاد شعبانیه در شهر جدید عالیشهر

  • 13 اسفند 1402 - 11:30
شب های پرخاطره وشاد به مناسبت اعیاد شعبانیه در شهر جدید عالیشهر برگزار شد.

به گزارش افق جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر؛ مشاور امور فرهنگی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در تشریح این خبر گفت: شرکت عمران شهر جدید عالیشهر از تاریخ ۲۳بهمن ماه مصادف با شروع اعیاد شعبانیه و ولادت سرداران کربلا در زمینه توسعه نشاط اجتماعی و اجرای برنامه های فرهنگی برنامه های متنوعی داشت.

حجت الاسلام حسین دانا افزود: شرکت عمران شهر جدید عالیشهر از تاریخ ۲۳بهمن ماه مصادف با شروع اعیاد شعبانیه و ولادت سرداران کربلا در زمینه توسعه نشاط اجتماعی و اجرای برنامه های فرهنگی برنامه های متنوعی داشت که این وظیفه به عهده دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی بود که به خوبی انجام شد.

وی در خصوص بزنامه های اجرا شده بیان کرد: برنامه های خاص و متنوعی در همه گروه سنی و با سلیقه مردم انجام شد که این برنامه ها تا ۵اسفند ماه مصادف با نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب برگزار شد.

مشاور امور فرهنگی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر افزود: این برنامه ها شامل: هفت شب جنگ شادی و استفاده از گروه طنز هنری بکرک عالیشهر، سه شب اکران فیلم های روز سینما، دو شب جشن میلاد سرداران کربلا، یک شب جشن بزرگ نیمه شعبان، همراه با نمایشگاه صنایع دستی، غرفه های مشاغل خانگی، ایستگاه پذیرایی، غرفه های کودک و نقاشی و غرفه های محصولات فرهنگی، می شود.

حجت الاسلام حسین دانا افزود: در این نمایشگاه تعداد ۳۸ نفر از بانوان فعال و هنرمند و کار آفرین حضور پیداکرده و با استقبال بی‌نظیر و باشکوه مردم و مسؤولان شهر جدید عالیشهر روبرو شد.


این مقام مسؤول عنوان کرد: این برنامه های شاد و متنوع در راستای اهداف توسعه اجتماعی و فرهنگی و همچنین ایجاد نشاط اجتماعی برگزار شده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=131755

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.