• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

ابراز نگرانی وکلای «محمد بن نایف» ولیعهد سابق سعودی درباره سلامتی وی

  • 03 شهریور 1399 - 18:48
وکلای شاهزاده محمد بن نایف ولیعهد سابق سعودی درباره وضعیت سلامتی وی ابراز نگرانی کرده و گفتند که محل بازداشت وی نامعلوم است.


به گزارش افق جنوب، روزنامه فایننشنال تایمز به نقل از تیم وکلای محمد بن نایف که خواست هویت اعضایش فاش نشود، نوشت: وکلای بن نایف درباره وضعیت جسمی او نگرانی روز افزونی ابراز داشته و مدعی شده‌اند که پزشک بن نایف به او اجازه ملاقات با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی را نداده است و محل بازداشتش نیز نامعلوم است.

برپایه این گزارش، تیم وکلای بن نایف افزودند که از زمان بازداشت بن نایف به همراه شاهزاده احمد بن عبدالعزیز در ماه مارس گذشته، به خانواده بن نایف اجازه ملاقات با او داده نشده است.

به گفته این وکلا، آنها از محل نگهداری و بازداشتش بی خبرند و مکالمه‌های صورت گرفته با او سطحی است و این وضعیت خطرناک است و کسی نمی‌تواند بن نایف را ببنید و او شاهزاده احمد تفهیم اتهام هم نشده است.

برپایه این گزارش، شاهزادگان محمد و احمد به عنوان کاندیدهای رقابت با محمد بن سلمان حاکم فعلی عربستان تلقی می شدند اما بن سلمان به جای بن نایف در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ میلادی به ولیعهدی تعیین شد و بن نایف تحت بازداشت خانگی قرار گرفت و از همه مناصبش خلع شد.

برپایه این گزارش، نگرانی ها درباره سلامت محمد بن نایف بعد از آن افزایش یافته است که سعد الجبری دستیار سابق بن نایف، محمد بن سلمان را متهم به تلاش برای ترور خود کرده است و علیه محمد بن سلمان در دادگاهی در آمریکا در ماه جاری شکایت کرده است.

وکلای بن نایف همچنین درباره وضعیت همسر و دو فرزندش که ممنوع السفر شده‌اند، ابراز نگرانی کردند و گفتند که به آنها برای فشار بر بن نایف، فشار آورده می‌شود. /تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=12224

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.