• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

مطهری: ببینید داور چطور قضاوت کرد که صدای من را هم درآورد/ نگاه‌ها به زمین ورزشگاه وطنی حرفه‌ای نیست

  • 28 آذر 1401 - 18:20
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران از شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان ابراز تأسف و از عملکرد داور این بازی انتقاد کرد.


به گزارش افق جنوب، حمید مطهری در نشست خبری پس از شکست خانگی شاگردانش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم که دیروز در کنفرانس گفتم که نگاه ما نباید به جدول باشد و تیم نفت تیم آخر جدول بود و به بازیکنانم در کل هفته این نکته را تذکر دادم، ولی مثمرثمر واقع نشد و تنها چیزی که الان می‌توانم بگویم این است که خجالت‌زده هستیم. تیم نفت آبادان در نیمه دوم یکی دو توپ آورد و از آن استفاده کرد و امروز از سبک بازی‌مان خجالت‌زده هستم.

وی درباره شیوه بازی بازیکنانش و پاس‌های زیاد روبه عقبی که آنها در طول بازی داشتند، عنوان کرد: آنهایی که ذهن من را می‌شناسند می‌دانند که مدل تاکتیکی ما به این شکل نیست. من همیشه یک فوتبال رو به جلو را دوست دارم و می‌توانید از بچه‌ها هم سؤال کنید. برای خود من هم تعجب داشت. تیم ما در اوج آمادگی بود و یک اردوی خوب و بازی‌های دوستانه را پشت سر گذاشته و فوق‌العاده بودیم. باید فیلم این بازی را با دقت نگاه کنم و ببینم چرا میل خواستن در بین بازیکنان ما امروز کم بود. در نهایت مقصر این باخت بنده به‌عنوان سرمربی تیم هستم و باید پاسخگو باشم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره اعتراضش به قضاوت داور بازی تیمش برابر صنعت نفت خاطر نشان کرد: باخت گردن من است و اصلاً بحثم این نیست که داوران مقصر هستند، ولی مدل قضاوت و داوری طوری بود که تیم ما را عصبی کرد و مدل داور امروز بچه‌های مرا عصبی کرد و کیفیت آنها را پایین آورد. یک جاهایی که خیلی مشخص بود اوت به نفع ما بوده است، به نفع حریف می‌گرفت. در یک صحنه صابر حردانی تک به تک شد و ببینید داور چه خطایی گرفت. نساجی جزو پنج تیم بزرگ ایران است، مگر باید داوران را برای نساجی بفرستیم تا آماده‌شان کرده و آنها را تست کنیم. نساجی تیم بزرگی است و باید داور بزرگی مسابقه آن را قضاوت کند. روزی که فغانی برای بازی ما آمد مگر مشکلی داشتیم؟ آن روز اگر سه گل هم می‌خوردیم مشکلی نداشتیم.

بیشتر بخوانید
شکست خانگی نساجی؛ صنعت نفت با تاوارس برد

وی افزود: من امروز در کنار زمین هم گفتم ببینید چطور قضاوت می‌کنید که صدای من حمید مطهری درآوردید، منی که اصلاً دوست ندارم حرف بزنم. بازیکن من می‌گوید که داور طوری قضاوت می‌کند که ما را عصبی کرده است. حتماً نباید داور یک پنالتی به ضرر یک تیم بگیرد تا حرفی بزنیم، با روش و مدل سوت زدن هم می‌توانند تیم شما را به هم بزنند. در نهایت باید بگویم که مقصر این باخت من هستم، ولی قضاوت داور واقعاً قضاوت خوبی نبود. روی گل دوم هم ببینید چه خطایی برای آنها گرفتند. من به‌عنوان سرمربی تیم و مسئول فنی تیم خجالت‌زده هستم و باید با دقت این بازی را ببینم تا ان‌شاءالله درس‌های خوبی از این بازی بگیریم.

مطهری در مورد شرایط زمین چمن ورزشگاه شهید وطنی گفت: من شک ندارم در آینده به مشکل خواهیم خورد. گروه ما و مدیران باشگاه اینجا زحمت می‌کشند. با توجه به بودجه و هزینه‌هایی که برای این ورزشگاه انجام شده است، آن چیزی نبود که گفته می‌شد و باید خیلی بهتر از این بود. سیستم گرمایش چمن ورزشگاه را اگر دوستان ما به آن توجه نمی‌کردند، فکر می‌کنم نابود شده بود. انتظار من الان خوب است و کارمان جلو می‌رود، ولی با این هزینه‌ای که گفته می‌شود کیفیت زمین باید خیلی بهتر باشد. احساس من می‌گوید با همین روند زمین عمر طولانی نخواهد داشت. باید تخصصی به زمین چمن رسیدگی شود و نباید مثل یک فضای سبز به آن توجه داشته باشیم. احساس من این است که یک نگاه فضای سبزی به این زمین دارند و نگاه‌ها حرفه‌ای نیست. فوتبال نگاه تخصصی می‌خواهد و آدم‌های کاربلد باید بالای سر این زمین باشند و تا بتوانیم فوتبال خوبی روی آن بازی کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghjonoub.ir/?p=116426

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.